HP 940c fejl
Fra : Olsen

Dato : 04-12-02 13:05

Jeg har installeret en ny HP-deskjet 940c på XPpro (da) på USB- porten.

Jeg har hentet den nyeste driver fra HP (940c series) samt bruger
Printerassistent.

Printeren fungerer fint, men hver gang den printer popper flg. fejlmelding
op: Klik her for at åbne printerkøen og klik derefter på fejlfinding....
idet den påstår, at dokumentet ikke kunne udskrives.

Jeg har prøvet at ændre i indstillingerne, ex skriv direkte til printer, men
intet hjælper.

HP support foreslår at geninstallere printeren, men heller ikke dette hjalp.

HJÆLP!

--
Hilsen fra Olsen

snipNOSPAM@post8.tele.dk

Fra : SRV

Dato : 08-12-02 18:34

jeg har samme printer og xp pro uk - bruger bare den native driver der
følger med xp... virker perfekt...

Prøv evt. xp's driver rollback funktion som du finder i enhedshåndtering ;)

/SRV