Oplysninger om Ole Jensen fra Gøderup, Gli~
Fra : Bent Jacobsen

Dato : 04-12-02 00:14

Jeg søger oplysning om hvornår en af min oldemors broder er født, som
hed Ole Jensen som døde 26-04-1870 (af Strubehoste) i Sankt
Jørgensbjerg, Sømme, Roskilde. Han er født i Gøderup, Glim, Sømme,
Roskilde omkring 1865, hans forældre var Jens Nielsen født 04-06-1829 og
hustru Karen Olsdatter født 21-06-1833 begge fra Himmelev.

Venlig Hilsen

Bent Jacobsen

Fra : Tom Stryhn Sr.

Dato : 04-12-02 09:59

Her er hans dåbsdato

OLE JENSEN
Male
----
Event(s):
Birth:
Christening: 12 FEB 1865 Glim, Kobenhavn, Denmark

Death:
Burial
----
Parents:
Father: JENS NIELSEN Family
Mother: KAREN OLSDR
----
Messages:
Extracted birth or christening record for the locality listed in the
record.
The source records are usually arranged chronologically by the birth or
christening date.
----
Source Information:
Batch No.: Dates: Source Call No.: Type: Printout Call No.: Type:

C219782 1815 - 1867 0048331 Film NONE

Tom Stryhn Sr.
stryhn@email.dk
http://freepages.genealogy.rootsweb.com/~stryhn/