hjælp min scanner virker ikke?
Fra : bente64

Dato : 03-12-02 23:55

Pludselig kan jeg ikke få min scanner til at fungere. Det er en Artec
AS6E1.32, den er forbundet mellem computeren og printeren og har virket
fint. Men nu virker den ikke. Jeg mener ikke at jeg har "rodet" ved
noget men jeg får en meddelse om at der ikke er installeret nogen
scanner!? Hvordan kan det nu være? Jeg får selv den ide at det kan være
driveren der er blevet væk! Jeg har selv installeret printeren i sin
tid, efter en driver fundet på nettet, da installationsdisketten er
defekt. men nu kan jeg ikke huske hvordan jeg gjorde? Jeg kører windows
XP, er der nogen der kan guide mig, så jeg ikke får lavet for meget rod?

http://www.kandu.dk/

Fra : Hans Paulin

Dato : 04-12-02 00:23

bente64 wrote:
> Pludselig kan jeg ikke få min scanner til at fungere.

....har lige haft noget lignende på 98 ME - jeg afinstallerede ALT hvad der
havde med scanneren at gøre for at få det til at virke...

....men om det hjælper i dit tilfælde :-?
Hans