helårssnue
Fra : Thomas

Dato : 03-12-02 22:56

Er der nogen som erfaring med helårssnue og evt. behandling af det? Min læge
har anbefalet noget clarityn, men jeg syntes kun det hjælper i et begrænset
omfang.

Mvh. Thomas

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 03-12-02 23:08

"Thomas" <asd@asd.de> skrev i en meddelelse
> [...]
læge
> har anbefalet noget clarityn, men jeg syntes kun det hjælper i et

Hej

Man har ikke snue hele året, det lyder mere som en allergisk reaktion på
noget i din dagligdag.
Man må heller ikke bruge næsedråber (det er Claritryn da?) ret længe ad
gangen.
Har du tillid til den læge?

VH Birgitte

Fra : Bjarne Krog

Dato : 04-12-02 10:54

On Tue, 3 Dec 2002 23:07:57 +0100, "Birgitte Abkjær"
<paogba@oncable.dk> wrote:

> [...]
>noget i din dagligdag.
>Man må heller ikke bruge næsedråber (det er Claritryn da?) ret længe ad

Jeg har selv haft helårs snue, og hals betændelse 1/3 af årret, men
det er blevent holdt fra dørren med alm. vitaminer...... nej helt
alm. er de måske ikke, for dem på apoteket hjalp ikke men da jeg
startede med at tage Omnimin, tog det faktiskt kun et par måneder
førend at jeg delvis slap af med mine problemer og nu her 3 år efter
kan jeg kun sige at det er MEGET SJÆLLENT at jeg har disse problemer.

---
Helbredende hilsner fra
Akupunktør Bjarne Krog http://www.blivrask.dk
Søger du en akupunktør så kik her http://www.akupunktoerer.dk/

Fra : HNM

Dato : 04-12-02 17:39

> [...]
læge
> har anbefalet noget clarityn, men jeg syntes kun det hjælper i et

Hej Thomas,

Som behnadling for helårssnue har jeg også fået Clarityn, hvilket kun hjalp
begrænset. Ligeledes blev det forsøgt med alternativt medicin (div. mod
høfeber). Løsningen for mig kom helt af sig selv: Jeg flyttede! Om
rengøringen i min gamle lejlighed var mangelfuld og skadelig for helbredet
ved jeg ikke, men det har hjulpet af flytte til en ny. Hvem ved... måske er
der et dårligt indeklima i din lejlighed!

Vi lures...

Henrik