SD Vs DDR RAM
Fra : Ukendt

Dato : 03-12-02 23:18

Hej,
Jeg er igang med at opgradere min Athlon 1200 til en P4 2400,
men jeg er i tvilv om jeg skal købe et bundkort hvor jeg kan bruge
mine gamle SD-Ram (512MB) eller om jeg skal købe nye DDR Ram (Jeg
tænker økonomisk).
Da jeg ikke har lyst til at købe et billigt ECS bundkort (måske skulle
jeg købe sådan et? understøtter begge typer RAM) bliver jeg nød til at
vælge mellem SD og DDR, men er der den store forskel?

Hilsen
Prostar

Fra : [5230]Lars Bo Peters~

Dato : 04-12-02 21:29

at udstyre en PIV med sd ram ville svare til at du sætter en plæneklipper
kaburator på din bil.

Fra : Mads Hofman Hansen

Dato : 04-12-02 23:33

ENIG....

DDR-ram.... selvfølgelig...

Fra : **TwN**

Dato : 04-12-02 23:49

> at udstyre en PIV med sd ram ville svare til at du sætter en plæneklipper
> kaburator på din bil!

Gælder det også med Athlon XP? eller "må man godt" bruge sd ram her......

Fra : Leony

Dato : 05-12-02 07:59

"**TwN**" <wcrew2002@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Gælder det også med Athlon XP? eller "må man godt" bruge sd ram
> her......

Kan din processor klare DDR-RAM, er det synd og skam ikke at købe det
(uanset om det er AMD eller Intel).
Man plejer gerne at sige at ydelsesforskellen er 10-15%, om du vil mærke det
kommer an på hvad du bruger din computer til.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/