Brækket arm
Fra : Maria Frederiksen

Dato : 03-12-02 21:39

Jeg har brækket armen - ikke noget større, men lidt træls (og smertefuldt).
Hvad kan tage de værste smerter, og hvordan får jeg speedet helingen op? Jeg
er i gang med at bygge hus om, og 4 uger uarbejdsdygtighed er altså ikke
lige sagen.

Lægen sagde ro, men er der ingen alternativer?

Mvh Maria

Fra : Bjarne Krog

Dato : 03-12-02 22:57

God effekt med laser
---
Helbredende hilsner fra
Akupunktør Bjarne Krog http://www.blivrask.dk
Søger du en akupunktør så kik her http://www.akupunktoerer.dk/

Fra : Mari

Dato : 04-12-02 20:31

> Lægen sagde ro, men er der ingen alternativer?

Jeg vil foreslå dig at opsøge en af de fys-behandlere, der behandler
sportsskader. Det er jo imponerende så meget hurtigere sportsfolk
heler knoglebrud i forhold til os andre "dødelige"

Sammen med det, kan du holde øje med at din kost indeholder
en højére mængde Calsium og D-vitamin end sædvanligt. Det fremmer
helingen af knoglen. Du kan f.eks. dagligt lægge 5 usvovlede abrikoser i
vand
natten over og spise dem sammen med din morgenmüsli
og drikke vandet.

I denne pjece kan du læse om leveregler for at bevare
et sundt knoglevæv. filen http://www.aeldreviden.dk/leveraad.pdf.
og så er du igang med at forebygge knogleskørhed samtidig.

Rigtig god heling......... og beskyt din arm så godt du kan....

Mari