PGP
Fra : cyberloz

Dato : 04-03-01 16:53

Hej
Jeg bruger PGPdisk og jeg kunne godt tænke mig at kunne lave større disks
end 2024mb !!!
Er der nogen der har en løsning på mit problem ???

--
\()Cyberloz()/
\()da9el()/

Fra : Klaus Agnoletti

Dato : 04-03-01 17:24

Ja - skift til Win2k og kør NTFS. Det er en begrænsning i FAT32 filsystemet
der sætter grænsen på 2 GB.
Med Bestcrypt (www.jetico.com) kan man ihvertilfald lave ligeså store
krypterede partitioner som man vil, under førnævnte forhold.

/Klaus

Fra : cyberloz

Dato : 04-03-01 19:15

jeg ved godt at der var det i win95 !!
Men jeg har win98 og jeg har to ukrypterede partitioner der er på 10 gb hver
!!!
Klaus Agnoletti <ultra@XXXmailme.dk> skrev i en

Fra : J. Martin Petersen

Dato : 04-03-01 19:52

On Sun, 4 Mar 2001 19:14:34 +0100, "cyberloz" <da9el@mobilixnet.dk>
wrote:

> [...]
>
>jeg ved godt at der var det i win95 !!
>Men jeg har win98 og jeg har to ukrypterede partitioner der er på 10 gb hver

Tag en disk, der bruges FAT32 på, og prøv at lave en fil, der er mere
end 2GB stor. Eller lad mig spare dig besværet: Det kan ikke lade sig
gøre.

En PGP-disk bliver gemt i en fil, og det er begrænsningen på
filstørrelsen (og ikke partitionsstørrelsen), der driller.

--
J. Martin Petersen "Atter springer gnuerne ud i vandet..."