modemindstillinger
Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 03-12-02 18:22

Jeg har et oldnordisk modem. Nærmere bestemt et 56k Flex internt modem i en
Compaq Presario.

Jeg mangler min initialiseringsstreng!!!

Før var den noget med V90=etellerandet men efter der er blevet pillet af et
par ivrige børnefingre er den blevet slettet.
Den eneste 'streng' jeg kunne finde var fra et gammelt modem og hedder :
s38=0s37=19, men den virker mildest talt a he... til.

Så hvis der er en behjælpelig modemkyndig der lige ligger inde med den
rigtige trylleformular ville jeg blive nærmest lykkelig.

MVH Anders

Fra : Hans Paulin

Dato : 03-12-02 23:56

Anders Sune Jensen wrote:

> Før var den noget med V90=etellerandet

Disabler v.90: AT-V90=0

eller

Tilslutter med 45k: AT&F+MS=V90,,,,45333,45333

Hans

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 04-12-02 00:24

Af hjertet tak..

MVH Anders der nok skulle til at overveje ADSL