Gem som tekst fil ?.txt
Fra : Michael Petersen

Dato : 03-12-02 18:02

Når en kunde indtaster navn og adresse oplysning, bliver det
gemt i en database og der bliver sendt en email til mig.

Hvordan kan jeg lave det, så adresser der er blevet
indtastet f.eks. de sidste 48 timer bliver gem i en tekst
fil eks. gemadresser.txt? (det kunne evt. være en
konvertering fra databasen MS SQL eller direkte fra
websiden, når kunden indtaster oplysningerne og trykker på
send)

--
Med venlig hilsen/Best regards
Michael Petersen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 03-12-02 22:24

Michael Petersen skrev:

> [...]
>
> Hvordan kan jeg lave det, så adresser der er blevet
> indtastet f.eks. de sidste 48 timer bliver gem i en tekst

Hvad skal tekstfilen bruges til? Skal den sendes i en mail eller
skal den bare kunne ses af dig og/eller andre brugere?

Du kan meget nemt lave en webside der spytter de ønskede data ud i
ren tekst (eller formateret html hvis det ønskes).

Følgende MSSQL-select henter til enhver tid de rækker der er
oprettet de seneste 48 timer:

   SELECT <felter>
   FROM <tabelnavn>
   WHERE DATEDIFF(hh, <oprettet-felt>, GETDATE()) <= 48
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Michael Petersen

Dato : 04-12-02 10:57

Det skal bare være en fil jeg selv kan åbne, jeg kigger på
det.

--
Med venlig hilsen/Best regards
Michael Petersen
-------------------------------
www.hifi-import.dk
Phone + 45 48 39 22 66
"Jens Gyldenkærne Clausen" <jens@gyros.invalid> skrev i en
meddelelse

> [...]
> --
> Jens Gyldenkærne Clausen
> Svar venligst under det du citerer, og citer kun det der
er
> nødvendigt for at forstå dit svar i sammenhængen. Se
hvorfor og