Stofanet
Fra : Kaerager_lund

Dato : 03-12-02 17:44

Hej

Er der nogen der ved om det er muligt at dele en stofanet opkobling, uden at
man skal have et familieabonnement???? Jeg tænker evt. gennem en router
eller lignende. Stofanet er jo indrettet således, at man enten via telnet,
eller en http side skal logge sig på nettet.

MVH

Thomas K

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-12-02 18:29

"Kaerager_lund" <kaerager_lund@(slet dette)stofanet.dk> skrev :

>Er der nogen der ved om det er muligt at dele en stofanet opkobling, uden at
>man skal have et familieabonnement?

Da vidst ikke uden at overtræde abonnementsbetingelserne, så det
tror jeg ikke du skal regne med hjælp til.

Og hvis det så skal være, så har Stofanet ikke noget med xdsl at
gøre.

Men du kan da prøve at spørge i en internTelia/Stofa-gruppe, der
er meget større chance for at nogen ved det.

Fra : ">>>THE-EDGE

Dato : 03-12-02 19:03

Det kan nok godt lade sige gøre!!.....ved hjælp af en router, de fleste
billige routere understytter "Cable/dsl".

Men om stofanet vil synes om det, hvis du fortalte dem det, det tror jeg
næppe!!

Held og lykke

"Kaerager_lund" <kaerager_lund@(slet dette)stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3decdede$0$6108$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

Fra : Thomas Dahl Pedersen

Dato : 04-12-02 12:39

> [...]
> billige routere understytter "Cable/dsl".
>
> Men om stofanet vil synes om det, hvis du fortalte dem det, det tror jeg

Er det ikke hos Stofanet, de har forbrugsafgift. Så kan de jo i princippet
være ligeglade, hvor mange maskiner man kobler på, bare man betaler for de
bits man bruger ?

Thomas

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-12-02 13:46

Thomas Dahl Pedersen <tdahl-news@diku.dk> skrev :

>Er det ikke hos Stofanet, de har forbrugsafgift. Så kan de jo i princippet
>være ligeglade, hvor mange maskiner man kobler på, bare man betaler for de
>bits man bruger ?

Du kan også få flatrate, men iflg. deres betingelser skal man
have et familieabonnement, hvis man vil have flere computere på.