Tele2/cybercity/Teledanmark
Fra : ">>>THE-EDGE

Dato : 03-12-02 13:02

Hej!!

Jeg har i det sidste år haft Teledanmark bredbånd, og er egentlig godt
tilfreds, men kunne godt tænke mig at skife teleselskab til evt. Tele2. MEN
det vigtigste er at mit bredbånd er stabilt. ER der nogen som har god/dårlig
erfaring med Tele2 og eller Cybercity??

Med venlig hilsen

Andreas

Fra : Bandit

Dato : 04-12-02 15:27

Nu har jeg haft mit tele2adsl i en uge, og det har kørt 100% ... men vil da
lige nævne at det har taget mig hele 3½ månede at få ,fordi de hos tele2
ikke fatter NADA,
2 gange har de smidt min tilmeldinger væk ,og da så de endelig langt fik den
UDEN at smide den væk gik der 1½ måneder før jeg kunne få en tekniker fra
TDC ud og afleverer det udstyr. Og da udstyreret var leveret virkede det
alligevel ikke..... der gik 12 dage mere før det kom til at virke ....så for
mit vedkommende har det været TOTAL nedtur at skifte fra TDC adsl til tele2.
Mit TDC adsl opsagde jeg dengang jeg tilmeldte mig første gang hos tele2,
for jeg regnede med at når mit adsl hos tele2 var oppe var mit TDC adsl
udløbet, men sådan blev det ikke ... jeg kom til at være uden internet 2½
månede fordi servicen hos tele2 åbenbart ikke er noget de sætter højst.

Vil da også gerne nævne at hvis nu du skulle få problemer med tele2 adsl så
er der hotline total umulig at komme igemmen, i den tid jeg havde mit
udstyr ,og det ikke virkede ringede jeg til tele2 adsl hotline hverdag for
at skubbe på , og hvergang måtte jeg vente mindst 30 min for at komme
igemmen. De har ikke gratis nummer på deres hotline,så det den venten på
deres service kommer man selv til at skulle betale for !
Så jeg ved ikke lige om jeg er den bedste til at give anbefalinger til
tele2, andet end det har virket 100% siden jeg langt om længe fik det op og
køre.!!

Jeg har i den ventende tid også skrevet 2 klager til tele2, men aldrig hørt
respons omkring dem,selvom jeg ved at de er modtaget ! så igen FED service
!!!!!

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 04-12-02 18:35

> [...]
MEN
> det vigtigste er at mit bredbånd er stabilt. ER der nogen som har

Jeg har haft Cybercity i snart to år nu, og jeg er _meget_ tilfreds.

De har haft nedetid indimellem, men næsten altid annonceret godt i forvejen,
og placeret midt om natten, for at genere så få som muligt.

Derudover har de tilsyneladende en rimeligt velfungerende support (kun
hearsay for mit vedkommende) og så nogle ret velfungerende support NG'er,
hvor man indimellem får direkte svar fra nogle af dem som har fingrene i
suppen.

De binære NG'er er mådelige, men det tror jeg faktisk de er alle steder, jeg
synes jeg ser klager alle vegne.

Jeg føler mig ikke snydt.

Venlig hilsen
Henrik

Fra : Bernd Uthoff

Dato : 04-12-02 22:01

> det vigtigste er at mit bredbånd er stabilt. ER der nogen som har
god/dårlig
> erfaring med Tele2 og eller Cybercity??

jeg kan desværre ikke anbefale tele2adsl.
rent teknisk-en gang i mellem bliver man nok koblet fra hos tele2 (server
ikke funden, eller, server har uventet afbrud forb....), og de gang hvor de
arbejder med serverne skriver de det først på deres driftsstatus side, mange
dage efter .- det vil jeg dog kunne leve med- men de magter simpelthen ikke
et rimeligt behandling af deres (nye) kunder. jeg vil sige det på denne
måde, hvis jeg behandlede mine forbruger på samme måde som jeg blev
behandlede af Tele2, vil jeg blevet fyret på gråt papirer.

Fra : klasno

Dato : 14-01-03 01:47

"">>>THE-EDGE" skrev d. 03-12-02 13:02 dette indlæg :
> [...]
Tele2. MEN
> det vigtigste er at mit bredbånd er stabilt. ER der nogen som har

Hej
Gør dig selv en tjeneste : Hold dig langt væk fra Tele2...for det første
tager de 4-6 måneder at blive koblet til, og servicen... de HAR ingen
over hovedet!!!

Med Venlig Hilsen
Anders Svarrer

http://www.kandu.dk/