Webcam - Logitech eller Philips?
Fra : Tomaten

Dato : 03-12-02 16:31

Hvilket cam er bedst? Logitech pro 4000 eller Philips ToUcam Pro? De koster
ca. det samme og har samme maks. opløsning og begge chip er CCD i stedet for
CMOS. Jeg kan se på Philips' hjemmeside at lysfølsomheden på deres cam er <1
lux, men kan ikke finde noget om det på Logitechs. Er de begge lige
lysfølsomme eller er Philips bedst?

Jeg har set Philipsen og er imponeret af kvaliteten, men kom så til at kigge
på Logitech'en som et alternativ. Er der nogen der har nogle erfaringer at
dele ud af?

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - live webcam
http://www.fastfreeway.dk/?ref=11242 - får du trafik nok på din hjemmeside?

Fra : Mads Hofman Hansen

Dato : 03-12-02 21:04

Jeg mener bestemt at Philips er det bedste...

Har set nogle tests og selv kigget lidt på begge cams...

Har desværre ingen links...

MVH

Mads

Fra : C|T

Dato : 03-12-02 22:59

har testet begge mærker for 1½ år siden, der var Philips klart det bedste
billede

claus

Fra : Tomaten

Dato : 04-12-02 10:14

"C|T" <claus-fjern-@kjerkegaard.dk> skrev i en meddelelse
> har testet begge mærker for 1½ år siden, der var Philips klart det bedste
> billede

Tak for hjælpen.