Flash exe fil, startes fra html
Fra : Peter Sepstrup

Dato : 29-12-00 18:02

Hejsa NG !!

Jeg har aldrig arbejdet med flash, men har nu fået opgaven at placere en
flash fil på en server.

Jeg har en fil ved navn movie.exe, hvordan starter jeg den fra en html side
?

Hilsen Peter.

Fra : Peter T.

Dato : 30-12-00 12:05

In article <92iflq$l1n$1@news.inet.tele.dk>, sepstrup@privat.tele.dk
says...
> [...]
> flash fil på en server.
>
> Jeg har en fil ved navn movie.exe, hvordan starter jeg den fra en html side

Du skal ikke gemme flashfilen som .exe med som .swf ([file]->[export
movie] i flash). Jeg ved ikke hvad du bruger af html-editor eller hvad,
men jeg selv bruger frontpage og der henter jeg så .swf-filen ind som et
plugin og gemmer html-dokumentet. Så virker det.
Husk på at når du uploader siden, skal både html-dokumentet OG swf-filen
med.

--
Peter T.

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 30-12-00 19:59

Mange tak, jeg synes nu også at det lød lidt mærkeligt at det hvar en exe
fil der skulle køres, men som sagt har jeg ikke arbejdet med flash før, jeg
styre bare serveren

Peter T. <pinoc10@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:MPG.14b7dfc83d18846c9896d4@news.inet.tele.dk...