Tele2/cybercity/Teledanmark
Fra : ">>>THE-EDGE

Dato : 03-12-02 13:02

Hej!!

Jeg har i det sidste år haft Teledanmark bredbånd, og er egentlig godt
tilfreds, men kunne godt tænke mig at skife teleselskab til evt. Tele2. MEN
det vigtigste er at mit bredbånd er stabilt. ER der nogen som har god/dårlig
erfaring med Tele2 og eller Cybercity??

Med venlig hilsen

Andreas

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 03-12-02 14:39

the-edge@tdcadsl.dk writes:
>ER der nogen som har god/dårlig
>erfaring med Tele2

Ja, jeg har haft Tele2 i en del måneder, og endnu ikke oplevet udfald
eller andre dårligdomme. Det fungerer lige så upåklageligt som min
telefonforbindelse, der også er udbudt af Tele2.

Jeg kan kun give min anbefaling.

Mange hilsner,

Kasper Hyllested

Fra : Cod@

Dato : 03-12-02 17:29

> [...]
> eller andre dårligdomme. Det fungerer lige så upåklageligt som min
> telefonforbindelse, der også er udbudt af Tele2.

Så kan du måske også fortælle lidt om hvordan Tele2 klare News, her tænkes
mest på de binaer grupper.
mvh
Cod@

---

Fra : Steiner

Dato : 03-12-02 22:29

"Cod@" <Cod@usa.com> skrev i en meddelelse

> Så kan du måske også fortælle lidt om hvordan Tele2 klare News, her tænkes
> mest på de binaer grupper.
> mvh
> Cod

_ Hæ ja dette er faktisk NON excisting hos tele2.
Hvilket de faktisk også skriver under deres beskrivelser af ADSL pakken...
PS. så er den et tro kopi af Tele Danmark Bredbånd med DHCP og hele
mulicheisen. Eneste forskel er Tele 2 selv har egne B-ras som de opkobler
via.

Så hvis service og nedetider som ikke refunderes - For lige meget hvem
udbyderen er,så sker det altså for alle.

Jamen god luck. - til dig og de 900 andre der har valgt denne vej

Steen

Fra : Towli

Dato : 03-12-02 23:17

Har haft Cybercity adsl i >2 år nu.
Det har endnu ikke været nede. Mine varmeste anbefalinger !

/T

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 04-12-02 11:28

Cod@usa.com writes:
>Så kan du måske også fortælle lidt om hvordan Tele2 klare News, her tænkes
>mest på de binaer grupper.

Desværre - bruger ikke news via Tele2.

Mange hilsner,

Kasper Hyllested