A7N8X
Fra : Glenn Hagedorn

Dato : 02-12-02 12:30

Har anskaffet mig dette MB og kan ikke bruge multitasking, trækker jeg filer
med musen går det meget langsomt og hvis jeg afvikler en dårlig lydfil låser
computeren total og skal genstartes, dual 400 ddr ram har elendig ydelse,
jeg er skuffet over det bund kort.
Jeg har opdateret med nyeste driver og bios til bund kortet. Men jeg håber
der er nogen som har været mere heldig med dette bund kort måske er det mine
ram som er for dårlige

windows XP
ATI RadeonDV grafik
XP 1800
Samsung ram Venligst Glenn.

Fra : Glenn Hagedorn

Dato : 03-12-02 18:46

Ikke fordi jeg havde regnet med svar fra heldige køber da bund kortet stadig
er så nyt jeg har også fundet problemet. Venligst Glenn

Fra : -=Madsen=-

Dato : 04-12-02 22:08

<------------------>
> Ikke fordi jeg havde regnet med svar fra heldige køber da bund kortet
stadig
> er så nyt jeg har også fundet problemet. Venligst Glenn

<----------------->

Og det var ?

Fra : Nicolaj Mejnert

Dato : 06-12-02 13:44

"Glenn Hagedorn" <ghagedorn@esenet.dk> wrote in message
> Ikke fordi jeg havde regnet med svar fra heldige køber da bund kortet
stadig
> er så nyt jeg har også fundet problemet. Venligst Glenn

Og hvad var så det problem? det kunne være rart at vide, især da jeg har
tænkt mig at købe det board.

mvh
nicolaj

Fra : Benja

Dato : 06-12-02 23:45

"Nicolaj Mejnert" <webmaster@nordliefood.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> stadig
> >

> Og hvad var så det problem? det kunne være rart at vide, især da jeg har

Jeg har et A7N8X og jeg må sige at det er det fedeste bundkort jeg haft. Det
alt og så kører det kanon stabilt og lynhurtigt. Og installationen gik nemt.
Jeg kan kun anbefale det bundkort.

Mvh.
Benja

Fra : Glenn Hagedorn

Dato : 06-12-02 01:46

+
det er sjældent jeg har spørgsmål og det er sjældent jeg får svar, derfor
tak for svar fra Benja.
Ja et fedt MB alle driver finder den uden adresserings problemer. Og jeg
glæder mig til at udnytte serial ATA med Raid Det nye onbord lyd kort fra
Nvida er fedt flere indgange/udgange og det virker rigtig godt. Jeg syntes
det er unødvendig med to onbord netværks kort men det virker udemærket.
-
Dobbelt DDR -Ram måske godt hvis du har AGP * 8 kort og en XP2700 med 166
fsb jeg har kun en XP1800 og AGP * 4 kort derfor kan jeg ikke udnøtte mine
samsung 400 ddr-ram 2,5 cass Jeg fik næsten det samme da jeg med Sandra
Sisoft testede mit forige MB Asus A7V333 med samsung 2100 ddr-ram 2000/1900
i Sandra Sisoft kun 5% mere med A7N8X Det syntes jeg er under lavmålet.

Problemet var mit grafik kortet 8500DV fra Hercules hvilket jeg ikke kunne
finde fejl ved test og irq konfligter, men jeg instalerede nye driver og nu
køre det. Venligst Glenn.

Fra : Ronnie M

Dato : 07-12-02 11:40

Det kort sparker bare røv. jeg har ingen problemmer