Er den STOR nok?
Fra : sfc

Dato : 03-12-02 12:49

Hej NG!!!

Nej, det er ikke "den" jeg snakker om, men en strømforsyning.
Hvordan finder man ud af om sin strømforsyning levere power nok??
Og hvad er symtomerne hvis den ikke gør?

Jeg har 2 60GB HD og smider snart en mere i.
Asus P4S8X + STD køler
P4 2.4 NW
Brænder
DVD Drev
2 ramstænger
GF4 4400
Lydkort
Netkort
Floppydrev
2*Kabinet køler

Hvad skal jeg bruge til sådan en?

Mvh sfc

Fra : Leony

Dato : 03-12-02 13:05

"sfc" <sfcFJERN@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan finder man ud af om sin strømforsyning levere power nok??
> Og hvad er symtomerne hvis den ikke gør?

Hvis din strømforsyning halter, vil du opleve stor ustabilitet i systemet.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Lars LYning

Dato : 03-12-02 15:50

Jeg vil sige 300 watt burde være nok

Fra : Mads Hofman Hansen

Dato : 03-12-02 16:00

Je har nogenlunde samme specifikationer...

Den kører fint med et Chieftec Dragon fulltower med 300w...

Fra : Christian C.

Dato : 03-12-02 17:25

....... min Enermax 350w EG365P-VE FCA har ingen problemer med lignende sys.
Den er ret støjsvag og der er ikke noget i vejen for at have lidt i overskud
her, hellere det end alternativet.

Mvh
Christian C.

Fra : sfc

Dato : 03-12-02 17:32

> Den er ret støjsvag og der er ikke noget i vejen for at have lidt i
overskud
> her, hellere det end alternativet.

Takker for svarene, men kan man regne ud hvor meget ens system bruger??

Har også en anden computer, i et Codegen kabinet med en 300w strømbørge i,
og der viser hardwaremonitor at den volt, der skal køre 3.3 kun kører 3.18,
er det for lidt???
Der er ikke så så meget hardware i denne maskine..

Mvh sls

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 03-12-02 20:02

> og der viser hardwaremonitor at den volt, der skal køre 3.3 kun kører
3.18,

Kan du ikke regne, har også Codegen med 300watt. Jeg skiftede fra ECS K7S5A
til ECS K7VTA3 og ligger nu på 3.28 volt selvom det er samme kabi som før.

// Troels

Fra : Mads Hofman Hansen

Dato : 03-12-02 21:07

Det betyder vel ikke det store....

Køb en støjsvag og så 300 eller 350... 300 hvis du tænker lidt på
strømforbrug og 350 hvis du vil være dækket ind...

Det er ikke af stor betydning... Jeg vil mene støjen er den mest betydende
faktor... køb LYDSVAGE...

MVH

Mads