HP Color Inkjet cp1700?
Fra : Tom Christensen

Dato : 03-12-02 10:48

Hej

Vi overvejer at købe en HP Color Inkjet cp1700 som reserveprinter til
udskrivning fra
til ACAD Lt2002. Jeg hæfter mig ved A3+ formatet og de separate
farvepatroner.

Har nogen i gruppen praktiske erfaringer med denne printer - evt.
faldgruber, problemer i
forhold til ACAD mv?

På forhånd tak.

--
venlig hilsen
Tom Christensen

(fjern nomail- hvis du vil skrive til mig)

Fra : .Kody

Dato : 04-12-02 11:56

"Tom Christensen" <reenchri@nomail-e-box.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> farvepatroner.
>
> Har nogen i gruppen praktiske erfaringer med denne printer - evt.

Hejsa

Vi bruger daglig sådan en, sammen med Auticad 2002
Der er ingen problemer overhoved, og så er den hurtig.

Line merge, linietykkelser osv. fungerer perfekt

Martin Gråkjær Sørensen
martin@arkitekter-as.dk

__________
Søren Andersen Arkitekter A/S Sønderlandsgade 7 7500 Holstebro Tlf.: 97 42
17 33 Fax.: 97 40 28 33
email : andersen@arkitekter-as.dk
Hjemmeside : http://www.arkitekter-as.dk

Fra : Tom Christensen

Dato : 04-12-02 17:12

Hej Martin

Tusind tak for dit svar.

".Kody" <mgs@email.dk> skrev i en meddelelse

> Vi bruger daglig sådan en, sammen med Auticad 2002
> Der er ingen problemer overhoved, og så er den hurtig.
>
> Line merge, linietykkelser osv. fungerer perfekt

Jamen, så må jeg vist hellere få bestilt "dyret".
Tak for hjælpen :)