Remisen....
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 03-12-02 10:08

jeg vil bare lige hørehvor mange der kommer til Remisen på søndag.......
og hvor mange der udstiller og hvor mange der bare kommer som
tilskuere......
manden og jeg har planer om at kigge forbi nemlig, kunne være rart at vide
hvem man skal holde øje med

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Ida

Dato : 03-12-02 10:12

Jeg kommer med CorkyCoons Silver Titan og snupper veninden med, der har
CorkyCoons Callas.
Jeg vil se om ikke jeg kan huske musen på trøjen

Ida

--
DK CorkyCoon
www.maine-coons.dk -killinger til salg

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 03-12-02 10:29

Ida wrote:
> Jeg kommer med CorkyCoons Silver Titan og snupper veninden med, der
> har CorkyCoons Callas.
> Jeg vil se om ikke jeg kan huske musen på trøjen

jeg tænkte på om man ikke kunne finde en måde at markere burene på?? evt med
en lille mus sat fast på buret også??

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 03-12-02 10:46

Hej Sabina.
Jeg kommer også med Aurora og Emily.
Vores bur er sådan set markeret, da vi sætter et præsentationsark op på
buret med billeder af kattene og div. informationer om dem, inkl. ejers
(vores) navn. På den måde slipper de besøgende for at gå med næsen i
kataloget for at finde ud af, hvem katten er, hvad dén farve hedder eller om
ejeren er en, de kender

Jeg har lige kigget på dommerfordelingen. Der er mindst 30 katte, der skal
bedømmes inden vores - SUK. Og der er hele 17 deltagere i vores gruppe,
endda på en udstilling uden voksne fertile - mere suuk... Jeg kan med
andre ord se frem til at vente det meste af dagen, for så at blive ex7 eller
deromkring §:o}
Mvh. Else.

Fra : Helle Andersen

Dato : 03-12-02 11:22

"Else Gyldenkærne" <gyldenkaerne@no-junk.post.tele.dk> wrote in message

> [...]
> endda på en udstilling uden voksne fertile - mere suuk... Jeg kan med
> andre ord se frem til at vente det meste af dagen, for så at blive ex7

Vi er ikke nemme at gøre tilpas Jeg synes nemlig, at
det kan være lidt irriterende, at aby'erne altid er først,
fordi de så er så pokkers friske, når de skal til
bedømmelse og at man lige når at få anbragt dem i
burene, før man skal slæbe dem ud igen. Og er det første
gang man har en kat med, når den ikke at vænne sig til at
være der. Mon ikke der er fordele og ulemper ved begge
dele, når det kommer til stykket

--
Helle
http://kattenet.dk

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 03-12-02 14:56

> [...]
> endda på en udstilling uden voksne fertile - mere suuk... Jeg kan med
> andre ord se frem til at vente det meste af dagen, for så at blive ex7

Hehe - Jamen Else så kan vi jo hygge os sammen - jeg får nok også en ex11 (=
et eller andet under ex4 *grin*) der er nemlig 19 i min klasse :-/

Så jeg kommer også, med nissehue til Marie og det hele *fnis*

- Mette

-----
Gillian's Norske Skovkatte
http://www.dk-gillian.dk

Fra : bankehytten

Dato : 03-12-02 17:30

> [...]
> andre ord se frem til at vente det meste af dagen, for så at blive ex7 eller

Hej

Hvor ser man dommer fordelingen???
Kan man se nogle steder hvilken katte der er med???

Hilsen Henriette.

Fra : Grit Wessel

Dato : 03-12-02 17:37

http://www.racekatten.dk/Page/racekatten/232/

> Kan man se nogle steder hvilken katte der er med???

Nej, du kan ikke se *hvilke* kun *hvormange*

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : bankehytten

Dato : 03-12-02 18:05

"Grit Wessel" <ng@dk-ginkgo.dk> skrev i en meddelelse news:asimih$2j2$1@sunsite.dk...

> http://www.racekatten.dk/Page/racekatten/232/

> Nej, du kan ikke se *hvilke* kun *hvormange*

> [...]

Hej

tak for linket

Kan man se nogle steder hvor mange der er i ens egen kats gruppe???
Jeg er bare nysgerig

Jeg kunne ikke hitte noget på racekatten.

Knus Henriette.

Fra : Grit Wessel

Dato : 03-12-02 18:38

> Kan man se nogle steder hvor mange der er i ens egen kats gruppe???

Samme link som tidligere.

Tallet efter racen og farven er antallet af katte i gruppen. Så vidt jeg
husker har du en MCO gr. III med? Det er Anette Kampf, der skal dømme dem,
og hun har 10 stk.
Men du kan ikke vide hvor mange af dem, der er hhv. kastrater, ungdyr og
killinger, og hvordan kønsfordelingen er - det får du af vide på søndag

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : bankehytten

Dato : 03-12-02 19:01

"Grit Wessel" <ng@dk-ginkgo.dk> skrev i en meddelelse news:asiq5c$780$1@sunsite.dk...

> [...]
> Men du kan ikke vide hvor mange af dem, der er hhv. kastrater, ungdyr og
> killinger, og hvordan kønsfordelingen er - det får du af vide på søndag

Ok så forstår jeg hvordan det skal læses tusind tak

ses på søndag

hilsen Henriette.

Fra : Lene Vang

Dato : 04-12-02 19:46

Hvis Aroura og Kesto kommer så kommer jeg også, med en ekstra stor
rejsetaske :)

--
Hilsen

Lene Vang - Som er igang med at borer huler i sin taske

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 04-12-02 23:08

"Lene Vang" <lenevangkatte@bakketiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis Aroura og Kesto kommer så kommer jeg også, med en ekstra stor
> rejsetaske :)

Uha, det vil jeg ikke råde dig til. Aurora ejes jo af min datter, og hun
slår hårdt *GG*

Mvh. Else.

Fra : Helle Andersen

Dato : 04-12-02 23:31

"Lene Vang" <lenevangkatte@bakketiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis Aroura og Kesto kommer så kommer jeg også, med en ekstra stor
> rejsetaske :)

Jeg hænger en returadresse om halsen på Kesto, så du
ved, hvor du skal sende ham hen, når du er træt af ham
Jeg er overbevist om, at jeg er den eneste I DK, der ville
kunne holde ham ud i længden, så pas på, hvad du ønsker
dig )

--
Helle
Tick-Tag Abyssinians

Fra : Kate

Dato : 05-12-02 17:41

"Lene Vang" <lenevangkatte@bakketiscali.dk> wrote in

> Hvis Aroura og Kesto kommer så kommer jeg også, med en ekstra stor
> rejsetaske :)

Hahahaha

Ja, Kesto er altså lækker.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Helle Andersen

Dato : 06-12-02 01:27

"Kate" <joeyREMOVE@oliwer.dk> skrev i en meddelelse

> Hahahaha
>
> Ja, Kesto er altså lækker.

Hmmm..... Jeg har en eller anden delvis bekræftet teori
om, at der er langt flere mennesker kender Kesto end der
kender mig

Har overvejet om man skulle samle en del af hans
fanskare til Verdensudstillingen næste år og udstyre dem
med t-shirts, hvor der står "Kesto-Crew", så han kan få
sine egne roadies )

--
Helle
Tick-Tag Abyssinians

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 06-12-02 10:44

Helle Andersen wrote:

> Hmmm..... Jeg har en eller anden delvis bekræftet teori
> om, at der er langt flere mennesker kender Kesto end der
> kender mig

hehe det tror jeg egentlig du har ret i*G* når jeg omtaler dig herhjemme
hedder du "Kesto's Helle"*GGG*

> Har overvejet om man skulle samle en del af hans
> fanskare til Verdensudstillingen næste år og udstyre dem
> med t-shirts, hvor der står "Kesto-Crew", så han kan få
> sine egne roadies )

heheee jeg kan lige se det for mig...... kunne være SÅ genialt....

men lige en ting*G* det er da nok din egen skyld at han er så populær ;)
...... billedet af lille Kesto med de gigantiske ører er stadig brændt ind på
min nethinde*G*

Fra : Kate

Dato : 06-12-02 19:10

"Helle Andersen" <katte@mail.dk> wrote in news:asoqr1$bm1$1@sunsite.dk:

> Har overvejet om man skulle samle en del af hans
> fanskare til Verdensudstillingen næste år og udstyre dem
> med t-shirts, hvor der står "Kesto-Crew", så han kan få
> sine egne roadies )

Jamen jeg står ved mine ord Han _er_ altså lækker og efter at have
genset ham synes jeg bare han har den smukkeste farve overhovedet, så
ja, jeg kunne såmænd sagtens have sådan en T-shirt

Fra : Helle Andersen

Dato : 03-12-02 10:30

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> wrote in message
> jeg vil bare lige hørehvor mange der kommer til Remisen på søndag.......
> og hvor mange der udstiller og hvor mange der bare kommer som
> tilskuere......

Jeg kommer med Kesto & Chance.

--
Helle
http://kattenet.dk

Fra : Hanne Dahl

Dato : 03-12-02 11:32

Hejsa,
Lars kommer med vores"lille" præmie dyr. For at se om hun kan gøre det igen.
Super aktivering og savleren Jens kommer lidt senere med hans mor )
Samt vores bur gardiner er denne gang gule og ikke grønne som vi plejer at
bruge. Også har Lars et billede af Hekla oven på buret så folk kan se hva`
damen hedder ,o)) Hvordan ser Lars ud ?? Tænk Dan turell...Thiii Hiii!
(Jeg tror jeg bliver slået ihjeld når han ser dette )))

Hilsen Lars bedre halvdel.
--
von Fribergs Norske Skovkatte
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 03-12-02 14:16

In article <ashtjm$35d$1@sunsite.dk>, Helle Andersen <katte@mail.dk>
wrote:

> Jeg kommer med Kesto & Chance.
>
> --
> Helle
> http://kattenet.dk
> http://dekatten.dk

Hæ - så må jeg jo se om jeg kan beholde min mus denne gang

Fra : Helle Andersen

Dato : 03-12-02 14:45

"Ann Rudbeck" <ann_rudbeck@yahoo.com> wrote in message

> Hæ - så må jeg jo se om jeg kan beholde min mus
> denne gang

Du skal ikke føle dig for sikker med mine vandaler i
nærheden

--
Helle
http://kattenet.dk

Fra : Trine A.

Dato : 03-12-02 10:29

> [...]
> tilskuere......
> manden og jeg har planer om at kigge forbi nemlig, kunne være rart at vide

Hej sveske

Jeg regner med at lokke kæresten med derud på søndag....men mig ved du jo
godt hvordan ser ud *gg*

Knus
Trine

Fra : Camilla Baird

Dato : 03-12-02 12:18

On 03/12/2002 10:08, in article
Bu_G9.54951$HU.3697680@news010.worldonline.dk, "Sabina Hertzum"
<sabina@mandezonen.dk> wrote:

> [...]
> tilskuere......
> manden og jeg har planer om at kigge forbi nemlig, kunne være rart at vide

"Vi" kommer med to katte... (Vi er Niels Peter, der udstiller en RUS og en
KOR). Et RUS ungdyr, Malevitch Bullseye Dancing Queen, bedre kendt som Bully
og en KOR hunkastrat, EC Primprau's Blue Emerald, bedre kandt som Emmy.
Der kommer 1 KOR til - et ungdyr fra mit seneste kuld
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Nina El Falaki

Dato : 03-12-02 18:57

Må jeg køre med???

Jeg kommer med Djamilla - somali, som er til salg om nogen er interesseret.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Camilla Baird

Dato : 03-12-02 19:46

On 03/12/2002 18:57, in article
Sd6H9.55157$HU.3747443@news010.worldonline.dk, "Nina El Falaki"
<cats@feca.dk> wrote:

> Må jeg køre med???
>
> Jeg kommer med Djamilla - somali, som er til salg om nogen er interesseret.

OK - jeg skal køre NP derind - et lille smut forbi Farum skulle vi nok kunne
finde ud af , men hjemturen må I selv finde ud af... Jeg synger koncert
med mit kor.

Fra : Grit Wessel

Dato : 03-12-02 15:22

> jeg vil bare lige hørehvor mange der kommer til Remisen på søndag.......

Jeg kommer med mine tøser:

GIC La Forêt's Iphigenia (bedre kendt som Iphi) som forhåbentlig får sit
sidste CAP og
S*Mighty Claw's Galadriel som skal udstilles sidste gang som ungdyr.

Derudover kommer en af "mine" killinger fra i sommers, som jeg ikke har set
siden hun flyttede hjemmefra - øøjj, hvor jeg glæder mig til at se hende.

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Mette Jensen

Dato : 03-12-02 15:49

Jeg holder nok pause fra eksamens læsningen og kommer forbi hen ad
eftermiddag.

Har desværre ingen katte jeg kan tage med,
da muffe er rykket op i åben og Kashmir jo blev Premier i Odense

Held og lykke til jer andre!

--
Venlig hilsen Mette

www.miacis.dk

Women and cats will do as they please-
men and dogs should relax and get used to the idea.

Fra : Ann K.

Dato : 03-12-02 17:10

Jeg kommer nok også... og måske får jeg endda lokket Manden med???
Det bliver ikke til udstilling for Namacoola denne gang - selv om jeg
*tror* at hun psykisk sagtens kunne klare det... Men hendes møde med et
vådt latex-sværd ses stadig lidt for godt i hendes pels ))

Mvh Ann - og den lettere "mølædte" Namacoola

Fra : bankehytten

Dato : 03-12-02 17:27

> [...]
> tilskuere......
> manden og jeg har planer om at kigge forbi nemlig, kunne være rart at vide

Hej

Jeg kommer med Caesar til vores første udstilling
Jeg har solsikker på mine burgardiner (hvis de da ellers vil side fast )

Hilsen Henriette.

--
DK.TOURNESOL
Norske skovkat og Main coon

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 03-12-02 17:33

bankehytten wrote:

> Jeg kommer med Caesar til vores første udstilling
> Jeg har solsikker på mine burgardiner (hvis de da ellers vil side
> fast )

seee det var jo præcis herfor jeg foreslog det med musen på buret.... de
fleste komer med en eller anden beskrivelse af burgardiner, eller skiltning,
men når man står mit i forvirringen, kan jeg sku ikke huske hvem de rhar
hvikle skilte og hvikle burgardiner.....

Fra : bankehytten

Dato : 03-12-02 18:08

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse news:G%4H9.55118$HU.3734449@news010.worldonline.dk...

> [...]
> men når man står mit i forvirringen, kan jeg sku ikke huske hvem de rhar
> hvikle skilte og hvikle burgardiner.....

jeg skal prøve at huske en mus både til buret og mig selv
skilt når jeg ikke at få lavet

Hilsen henriette.

Fra : Camilla Scharff

Dato : 04-12-02 22:45

> [...]
> men når man står mit i forvirringen, kan jeg sku ikke huske hvem de rhar
> hvikle skilte og hvikle burgardiner.....

Sabina - lille tip... køb et katalog! Deri kan du slå op på ejerens navn,
finde kattens nummer - og ud fra det finde buret (hvis du ikke lige kan
finde det ved at lede gennem rækkerne, så er der en burplan i sekretariatet
ved scenen - og dér sidder jeg sikkert også... kom og hils på alle sammen!)

Mvh. Camilla

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 04-12-02 22:53

Camilla Scharff wrote:

> [...]
> lige kan finde det ved at lede gennem rækkerne, så er der en burplan
> i sekretariatet ved scenen - og dér sidder jeg sikkert også... kom og

det plejer jeg såmænd også at gøre*G* men det gør nu ikke min forvirring ret
meget mindre.....
det var nu mere for at udvide DHMk til kattene også
for selvom man går rundt og scanner for folk med mus på blusen, kunne det da
være nyttigt hvis man kunne scanne efter bure og så bare blive stående....
sidst jeg var på udstilling var den eneste jeg havde rigtig held med at
finde kesto......

Fra : Helle Andersen

Dato : 04-12-02 22:52

> sidst jeg var på udstilling var den eneste jeg havde rigtig held med at
> finde kesto......

Men der kunne du jo også bare gå efter lyder

--
Helle
Tick-Tag Abyssinians

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 04-12-02 23:18

Helle Andersen wrote:
> "Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> Men der kunne du jo også bare gå efter lyder

ej så slem var han da ikke*GG* det var iøvrigt i roskilde tidligt i
år.......
jeg har nu også altid været totalt fan af ham, så det var nemt for mig at
huske hans fulde navn og dit*G*

Fra : Helle Andersen

Dato : 04-12-02 23:18

> ej så slem var han da ikke*GG* det var iøvrigt i roskilde tidligt i
> år.......
> jeg har nu også altid været totalt fan af ham, så det var nemt for mig at
> huske hans fulde navn og dit*G*

Meget passende at du kommer i Remisen så, for han skal
faktisk have samme dommer

--
Helle
Tick-Tag Abyssinians

Fra : Kate

Dato : 05-12-02 17:39

Jeg kommer. Jeg skal jo mødes med Else og købe kyllinger til Mowgli

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 05-12-02 23:09

> Jeg kommer. Jeg skal jo mødes med Else og købe kyllinger til Mowgli

Hej Kate.
Jeg har forsøgt at skrive til dig privat, men mailen nåede vist ikke frem.
Vi skal jo finde ud af at mødes.
Jeg ankommer til Remisen allerede omkring 8.30, så vi må hellere mødes så
hurtigt som muligt, inden kyllingerne tør op (jeg formoder, at du kommer som
publikum, og så kan du jo først komme ind kl. 10). Du kan finde mig via
kataloget, enten under NFO grp. VI eller via navnelisten bag i hæftet. Der
står kattenes udstillingsnumre, og så hænger der (som regel på dørene) nogle
lister over hvilke bure kattene kan findes i.
Hvor mange kyllinger skal jeg tage med til dig? Der er rigeligt af dem; der
viste sig at være ikke 350, men 420 stk. i kassen
--
Kommer lige til at tænke på noget: Måske ville det være lettere, hvis jeg
leverede hele baduljen til Helle, så kunne du hente din portion hos hende?

Mvh. Else.
--

www.geocities.com/gyldenk

Fra : Kate

Dato : 05-12-02 23:23

> Hej Kate.
> Jeg har forsøgt at skrive til dig privat, men mailen nåede vist
> ikke frem.

Hvis du har fjernet REMOVE er den ikke kommet frem, har dog ikke
checket min mail de sidste par timer eller tre.

> [...]
> mødes så hurtigt som muligt, inden kyllingerne tør op (jeg
> formoder, at du kommer som publikum, og så kan du jo først komme

Ja, jeg er kun publikum og absolut ikke morgenmenneske.

> haster, er det da en mulighed for at du kan nyde udstillingen,
> uden at skulle rende hjem med frosne kyllinger. Forudsat
> naturligvis, at det er okay med Helle?

Det haster overhovedet ikke. Tværtimod for lige nu er det kun Mowgli
som er interesseret. Troede Sofie også var, men blevet i tvivl.
Hvis Helle er okay med det ville det passe mig fint, så det kommer helt
an på hende.

Jeg har jo som sagt lige pt. kun en interessent, så hvor mange ville du
tro var realisk? Jeg ved ikke hvor længe de kan ligge i fryseren.

Fra : Kate

Dato : 05-12-02 23:27

Kate <joeyREMOVE@oliwer.dk> wrote in

> Hvis du har fjernet REMOVE er den ikke kommet frem, har dog ikke
> checket min mail de sidste par timer eller tre.

Glemte lige. Du kan maile på min helt private mail adresse, jeg bruger
den bare normalt ikke i nyhedsgrupper pga spam. Den hedder
kate@oliwer.dk

Fra : Helle Andersen

Dato : 06-12-02 01:10

> [...]

> som er interesseret. Troede Sofie også var, men blevet i tvivl.
> Hvis Helle er okay med det ville det passe mig fint, så det kommer helt

Det er helt okay med mig Du behøver ikke
nødvendigvis at bestemme dig, hvor mange du vil have nu,
for jeg kan evt. godt bare aftage lidt ekstra og så "pushe"
dem videre til dig - evt. af et par gange

Hilsen Helle, der er meget stolt af, at nu også både
Chabél og lille Chance har lært at spise kyllinger