dhtml/javascript menu ønskes.
Fra : MT Gr00b

Dato : 03-12-02 03:43

Hej,

Jeg søger en menu - hvor man ved klik på et menupunkt får vist
underpunkterne endnu hovedpunktet, altså:

MenuPunkt1
Underpunkt1
Underpunkt2
Underpunkt3
MenuPunkt2
MenuPunkt3

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde en sådan? Jeg har søgt og
fundet mange fancy ting, men ikke lige som ovenstående. Jeg fandt også
en menu meget tæt på det ønskede - men udformet som Windows Explorer,
hvilket ikke liiiiige var tanken :)

Hvis nogen har et link - så vil jeg sætte pris på du postede det her.

Vh MT

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-12-02 04:27

MT Gr00b <t@t.dk> skrev :

>Jeg søger en menu - hvor man ved klik på et menupunkt får vist
>underpunkterne endnu hovedpunktet, altså:

Måske kan
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/test/menu.htm bruges, ellers
skulle det være mærkeligt om der på http://www.dynamicdrive.com
ikke skulle være noget brugbart.

Fra : Lis Sode

Dato : 03-12-02 21:30

Knud Gert Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:
> Måske kan
> http://home13.inet.tele.dk/smedpark/test/menu.htm bruges,
Der kom en menu jeg kan bruge men jeg har stadig problemer med at finde ud
af de her link. Her er en prøve. Hvor sætter jeg mine link ind. Skal det
virkelig være her ="http://tv2.dk.

Lis

http://tv3.dk"> style="font-style:
http://dk4.dk"> style="font-style: italic">April</span></a>
http://dk4.dk">

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-12-02 02:05

Lis Sode <lsode@dbmail.dk> skrev :

> [...]
>af de her link. Her er en prøve. Hvor sætter jeg mine link ind. Skal det

Det ser da nogenlunde rigtigt ud, men du har ikke noget link til
den første, januar.

http://tv2.dk"> style="font-style:

udgør et link.
--
Knud -
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/

Fra : Lis Sode

Dato : 04-12-02 12:54

Knud Gert Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:
> Det ser da nogenlunde rigtigt ud, men du har ikke noget link til
> den første, januar.

> udgør et link.
Det kan godt være det ser nogenlunde ud, men det gør der her i hvert fald
ikke.
Prøv at kigge.
http://lis-re52dxy9gf8/mit_web-sted2/menutest.htm
eller her
http://www.hvidovreskyttekreds.dk/menutest2.htm

Lis

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-12-02 13:55

Lis Sode <lsode@dbmail.dk> skrev :

>Det kan godt være det ser nogenlunde ud, men det gør der her i hvert fald
> [...]

Det bliver lidt svært.

>http://www.hvidovreskyttekreds.dk/menutest2.htm

Hvad er problemmet?
Der, hvor du har sat links virker det da fint.

PS. Slet lige nedstående
<!-- Nedenstående indsat af TDC Internet for at
'><\/script>');
}
</script>

Det har du ikke noget at bruge til.

Fra : Lis Sode

Dato : 04-12-02 16:08

Jeg kunne desværre ikke poste indlægget hvor det hørte hjemme. Min menu ser
sådan ud:

Udvalg
Ungdomsudvalg
Teknisk udvalg

Banekalender
Januar
Februar
Marts
April
Maj
Juni
Juli
August
September
Oktober
November
December

Stævnekalender

HSK-nyt

Kurser
KAS
Kursus region Øst
Københavns Skytteforbund

Resultater

DSU-turnering
1. hold 15m
2. hold 15m
3. hold 15m
Oldboys 15m
1. hold 10m
Samlet oversigt

Tilmeldinger

Billeder
Links
Medlemslogin

Jeg roder rundt med koderne, så det kun er en del af tingene der kommer
frem.
Det var faktisk det jeg havde håbet at du kunne se mit problem i.

Lis

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-12-02 00:12

Lis Sode <lsode@dbmail.dk> skrev :

>Jeg kunne desværre ikke poste indlægget hvor det hørte hjemme. Min menu ser
>sådan ud:

Jeg skal nok stille den op, men det bliver nok ikke før lørdag,
har fået en opgave, der giver penge mod at den er færdig på
fredag, så jeg har ikke rigtig tid før.

Fra : Lis Sode

Dato : 05-12-02 19:06

> [...]
>
> Jeg skal nok stille den op, men det bliver nok ikke før lørdag,
> har fået en opgave, der giver penge mod at den er færdig på

Tak. Det er værd at vente på.

Lis

Fra : Jan Tuxen

Dato : 04-12-02 13:10

On Tue, 03 Dec 2002 04:26:58 +0100, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Måske kan
>http://home13.inet.tele.dk/smedpark/test/menu.htm bruges

Nydeligt script. Det virker udmærket i IE 6 og Mozilla 1.2.
Men jeg får det ikke til at fungere i Opera (6.03/6.05).

Any ideas?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-12-02 13:56

Jan Tuxen <jan.tuxen@get2net.dk> skrev :

>Men jeg får det ikke til at fungere i Opera (6.03/6.05).
>
>Any ideas?

Næh, ved det godt og ved ikke hvorfor, det har vel noget med dom
at gøre.
Er forhåbentlig løst i den kommende ver. 7.

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 04-12-02 16:37

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> writes:

> Næh, ved det godt og ved ikke hvorfor, det har vel noget med dom
> at gøre.

Nej, det er fordi O6 ikke tillader dynamisk opdatering af
display-egenskaben.

> Er forhåbentlig løst i den kommende ver. 7.

Det er det.

/L

Fra : Hintzmann

Dato : 03-12-02 08:08

"MT Gr00b" <t@t.dk> wrote in message
> Hej,
>
> Jeg søger en menu - hvor man ved klik på et menupunkt får vist
> underpunkterne endnu hovedpunktet, altså:

> [...]

Det kan være at du kan bruge den her:
http://users.cybercity.dk/~dsl58854/articles/mhaList/mhaList.html

Læs mere her:
http://users.cybercity.dk/~dsl58854/articles/mhaList/readme.html