MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Kalender igen.
Fra : Klitgaard

Dato : 02-12-02 23:00

Hej.

Savner en lille og simpel kalender der viser sig som et ikon nede ved uret -
havde det installeret engang men har glemt hvad programmet hedder. Ikonet
viser datoen, og hvis man klikker på det, vises der den måned man er i plus
næste måned ved siden af. Bredden er ikke mere end ca. 5 cm.

Ikke meget info men håber der er nogen der kender den :)

--
....Klitgaard
"Every night is a battle with alcohol. Some nights I win, some nights I

Fra : Ole C

Dato : 02-12-02 23:08

Klitgaard skrev blandt andet:

> [...]
> hedder. Ikonet viser datoen, og hvis man klikker på det, vises der
> den måned man er i plus næste måned ved siden af. Bredden er ikke

Det kunne være TClockEx - her:
http://users.iafrica.com/d/da/dalen/

--
vh
Ole C

Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 03-12-02 11:14

Hej Klitgaard
Jeg kan se, at det er denne du efterlyser:
www.date-manager.com
Hilsen
Jørgen

Fra : Klitgaard

Dato : 03-12-02 11:31

"Jørgen Jørgensen" <jjgas@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Klitgaard
> Jeg kan se, at det er denne du efterlyser:
> www.date-manager.com
> Hilsen
> Jørgen

Jeps! Der var den sgu. Takker mange gange...

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 03-12-02 12:15

Jørgen Jørgensen wrote:

> Hej Klitgaard
> Jeg kan se, at det er denne du efterlyser:
> www.date-manager.com

Adwr! Det er jo Gator-ware.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Henrik

Dato : 03-12-02 12:18

Just my thoughts - Adwr (Gator-ware!!!)

Fra : Henrik Jepsen

Dato : 03-12-02 13:19

Kim Ludvigsen wrote:
> Adwr! Det er jo Gator-ware.

Gator er din ven

--
Henrik Jepsen

Fra : Ole C

Dato : 03-12-02 19:40

Henrik Jepsen skrev blandt andet:

> Gator er din ven

Ja, - og den sørger for at udbrede venskabet!

--
vh
Ole C