Escort til handicappede ?
Fra : J. Andersen

Dato : 02-12-02 22:44

Hejsa,

Hvordan finder man escort til handicappede ? Er der nogen der har gode eller
dårlige erfaringer med det ?

med venlig hilsen
J. Andersen

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 02-12-02 23:38

"J. Andersen" <jr-d@ofir.dk> writes:

> Hvordan finder man escort til handicappede ? Er der nogen der har gode eller
> dårlige erfaringer med det ?

Du kunne prøve at spørge i dk.snak.seksualitet. Selv ved jeg intet om
det.

Mvh Trine

http://www.usenet.dk
http://www.triane.dk, juletræer, dekorationsmateriale og julebutik

Fra : cybs

Dato : 03-12-02 00:19

På muskelsvindfondens side kan du finde en del om emnet, bl.a. denne artikel:
http://www.muskelsvindfonden.dk/default.asp?emne=Anette&typen=isub202
Jeg prøvede også at sætte din formulering "escort til handicappede"
direkte ind i søgemaskinen Google og fik en masse links.

MVH

cybs