hulk.. hvad er galt?
Fra : SEBASTIAN GJERLUFSEN

Dato : 02-12-02 22:35

Jeg har idag sat en
amd 2000XP
GF4 MX440
512 SD-ram
i et ECS bundkort med SIS735 chipset.
Der er installeret winXP, directx8.1, nvidia-drivere (flere afprøvet), SIS
agp1.13

men når jeg spiller Battlefield hakker lortet så snart der kommer lidt
fjende med i billedet. Osse selvom jeg kører 800x600 med medium detalje i
alt...
Hvad er det lige der er galt???

Fra : Devast8or

Dato : 02-12-02 22:38

Det ville da være synd at sige at grafikkortet er hurtigt, så det kunne være
det der gør det. Du skulle nok have købt et TI kort istedet for et MX kort
til den CPU.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : SEBASTIAN GJERLUFSEN

Dato : 02-12-02 22:41

"Devast8or" <No@no.blowme> skrev i en meddelelse
> [...]
være
> det der gør det. Du skulle nok have købt et TI kort istedet for et MX kort

ja men det kan da ikke passe at det hakker ved 800x600 i 16 bit og medium i
alt??

Fra : Devast8or

Dato : 02-12-02 22:55

Det ved jeg ikke. Jeg kender ikke BF, og jeg har heller aldrig set et GF4 MX
i aktion (jeg har selv stadig GF2 GTS). Men du har da ret i at det ikke er
særlig imponerende at hvis ikke du kan køre det med bedre grafik. Jeg
behøver ikke at spørge om du har husket at opdatere alle dine drivere vel?
Ellers kan jeg vist ikke komme i tanker om andet det kan være.

Devast8or

Fra : Christian C.

Dato : 02-12-02 23:00

> [...]
>
> men når jeg spiller Battlefield hakker lortet så snart der kommer lidt
> fjende med i billedet. Osse selvom jeg kører 800x600 med medium detalje i

Havde samme problem med mit G4 ti4200, P4 1600 osv.. det hakkede og
spruttede så man skulle tro det var løgn. Løsningen var simpel: Den nyeste
driver til lydkortet og problemet er løst. Dette skulle også være en
"officiel" bug i spillet.

Held og lykke.....

Mvh
Christian C.

Fra : SEBASTIAN GJERLUFSEN

Dato : 03-12-02 00:05

der er indbygget lyd i mit bundkort.
Synes ikke jeg kan finde nogle nyere drivere end dem jeg hentede idag..
suk

Fra : Esben

Dato : 03-12-02 17:56

"SEBASTIAN GJERLUFSEN" <diller@mbox301.get2net.dk> skrev i en meddelelse
> der er indbygget lyd i mit bundkort.
> Synes ikke jeg kan finde nogle nyere drivere end dem jeg hentede
idag..

Prøv at slå lyden helt fra, eller i det mindste at sætte lydkvaliteten
så langt ned som muligt.

--
Esben

Fra : Simon Walther-Larsen

Dato : 02-12-02 23:06

On Mon, 2 Dec 2002 22:34:56 +0100, SEBASTIAN GJERLUFSEN wrote:

> Hvad er det lige der er galt???

Prøv evt. at installere allernederste driver på denne side (hvis du ikke
har den i forvejen) :

http://www.tweakup.dk/HTML/download/chipset.htm

--
Simon Walther-Larsen
Haderslev, Sdr. Jylland, Denmark

Fra : Thomas

Dato : 03-12-02 00:26

Hej

Jeg har samme cpu og grafikkort, og BF kører 100 % flydende med detonator
40.82

Der er kommet en patch 1.2 til spillet, har du prøvet det ?

Thomas

Fra : Martin S.

Dato : 03-12-02 01:49

> [...]
>
> men når jeg spiller Battlefield hakker lortet så snart der kommer lidt
> fjende med i billedet. Osse selvom jeg kører 800x600 med medium detalje i

Prøv at slå hardwareacceleration fra eller ned for dit lydkort.
- det hjælper.
Martin

Fra : Uni Bull

Dato : 03-12-02 23:33

Martin S. wrote:
> Prøv at slå hardwareacceleration fra eller ned for dit lydkort.
> - det hjælper.

Kunne det ikke lyde som om netop hardwareacc. ikke er slået til.....
....at der anvendes softwarerendering....

Kontrollér lige at du rent faktisk anvender dit grafikkorts potentiale -
hvad så folk end måtte mene om kortet, så skulle det da nok kunne
køre spillet fornuftigt!
--
Uni Bull
København K

Fra : Mads Hofman Hansen

Dato : 03-12-02 21:11

Lad os da lige høre om det kom til at virke...

???

Jeg har et radeon 9700 Pro... det virkede slet ikke med Need for speed - hot
pursuit 2 ... INDTIL nye drivers... Det betyder helt vildt meget at man gør
sig den ulejlighed at opdatere driverne.... Man kan få over 30% i ydelse og
så, som omtalt, få spil der ikke virker, til at virke...

ENJOY LIFE..

MVH
Mads