Nye billeder
Fra : Joan Frederiksen

Dato : 02-12-02 21:30

Hejsa Gruppe

Takket være Katrine, som har været kattesitter for mig i weekenden ...
... Ja så er der nye billeder af trekløveret, i deres albums *S*
1000 tak fordi du har leget fotograf Katrine *S*

Men eh *LOL* I har afsløret jer selv (du og Dixie) for hvor er det lige
at hun ligger? *G* hun ved godt hun ikk må være på bordet, så du er
sikkert hendes bedste ven nu

Med venlig hilsen
Joan Frederiksen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Katrine Nederby

Dato : 04-12-02 03:25

"Joan Frederiksen" <joanKATTE@BAKKEhaarbolden.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men eh *LOL* I har afsløret jer selv (du og Dixie) for hvor er det lige
> at hun ligger? *G* hun ved godt hun ikk må være på bordet, så du er

Huh - havde nær overset din post, fordi den er smuttet under min egen " Nye
billeder" fra d. 25.11 (Outlook *tsk tsk*)

*Fnis* Jeg tænkte nok, der var noget med de borde - Også selvom Dixie
opførte sig som om hun da plejer at komme der Atomic kunne jeg derimod
godt se gjorde noget forbudt, da hun gik sig en tur på køkkenbordet *g* Hun
turde nemlig først springe derop, da jeg vendte ryggen til (jeg var ude at
plyndre lidt kattekys til dem) - Men hun kom hurtigt ned, da de andre fik
serveret deres guf på gulvet. Den dejlige lille mittekat og spindemaskine
Det har Louise og Jacob gjort godt

Blev de ikke glade for at se deres moar igen?

Mange hilsner
Katrine
http://home1.stofanet.dk/beydana