dødt keyboard
Fra : ps

Dato : 02-12-02 21:10

Hvordan kommer jeg ud af denne situation:
Mit nye usb keyboard virker kun, når windows er loadet. Og efter en reboot
idag starter scandisk jo af sig selv - og stopper, når der skal svares
"gem/ignorer osv" på et spørgsmål om nogle filer, den har fundet.
Men da keyboardet ikke virker - og heller ikke musen på dette stadie - kan
jeg jo ikke svare...Kun reboote, hvorved jeg ender samme sted.
HJÆLP - hvad gør jeg???
Preben

--
m.v.h.

Fra : Søren Blom

Dato : 02-12-02 21:39

"ps" <ps@vestnet.dk> skrev
> HJÆLP - hvad gør jeg???

Køb et mellemstik så du kan bruge de normale porte til Mus og Keyboard.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Jens Petersen

Dato : 02-12-02 22:20

On Mon, 2 Dec 2002 21:09:49 +0100, "ps" <ps@vestnet.dk> wrote:

> [...]
>Men da keyboardet ikke virker - og heller ikke musen på dette stadie - kan
>jeg jo ikke svare...Kun reboote, hvorved jeg ender samme sted.

Har du keyboardet siddende i et PCI/USB kort eller i motherboardet?

I sidstnævnte tilfælde burde det virke lige fra starten.

--
Jens

Famous Last Words #02: "You and *WHAT* army?"

Fra : ps

Dato : 02-12-02 22:28

> Har du keyboardet siddende i et PCI/USB kort eller i motherboardet?
>
> I sidstnævnte tilfælde burde det virke lige fra starten.

Jeg har klaret det ved at sætte det gamle keyboard tilbage, og så gøre det,
jeg havde glemt: USB enable i dos, i biosèn.
Men tak for hjælpen.
Preben