Bærbare Compaqs, nye modeller
Fra : CB

Dato : 02-12-02 19:58

Jeg har længe kigget på markedet for bærbare computere uden at kunne finde
det helt rigtige. Men nu er jeg blevet lidt varm på Compaqs modeller,
specielt Presario 700 serien
(http://www.compaq.dk/Produkter/Portable/Presario/) Men så vidt jeg ved har
de været på markedet rimeligt længe og nu lurer jeg lidt på om der snart
kommer en nye udgaver? Man ville jo gerne have en med USB 2.0, Firewire og
alle de andre ting der er kommet til siden de nuværende modeller kom på
markedet. Er der nogen der ved hvornår der sker noget nyt på den front?

CB

Fra : stoffer

Dato : 05-12-02 20:03

2810EA og 2815Ea har begge USB 2
716EA har usb men mener ikke at det er USB 2 som er i

/Stoffer