Rep. af harddisk *igen*
Fra : Hans Mouridsen

Dato : 02-12-02 19:51

Hej

Jeg har lige modtaget en ombytnings harddisk fra Itbutikken, efter 7 ugers
lang rep.

Det viser sig at den nye/ombytter også er defekt :(

Så kan det være rimeligt at jeg skal vente 7 uger igen? Kunne jeg ikke
forlange en helt ny?

Kan jeg ikke forlange at de dækker mine udgifter til forsendelse?

Mvh
Hans Mouridsen

Fra : LA2

Dato : 02-12-02 22:01

"Hans Mouridsen" <hom@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mvh
> Hans Mouridsen
>
> Når der er tale om en defekt så skal butikken faktisk dække dine
transportudgifter se mere her
http://www.fi.dk/ret/markedsfoering/internetrapport/

www.net-tjek.dk

LA2