Sætte to katte sammen...
Fra : H.O.T

Dato : 02-12-02 19:04

Jeg har i øjeblikket en hunkat/killing på snart 6 måneder, og har overvejet
at anskaffe mig en kat mere, så hun har en at lege med, men også en at være
social sammen med, når jeg er på arbejde....

Jeg er blevet tilbudt en hankat på 9 måneder, der er vant til andre
katte...Han er kastreret og har fået sin vac.
Hans ejer vil ikke have ham mere, efter at han var stukket af, og føler dog,
at det er lidt syndt, at sådan en lille en skal lade livet, som er sidste
udvej.....

Nu er det sådan, at jeg har mulighed for, at få ham på " prøve", men er der
noget specielt jeg skal være opmærksom på??? Når de ikke er ældre, skulle
det så ikke være nemmere???

Kom endelig med nogle gode råd........

Henrik

Fra : Camilla Baird

Dato : 02-12-02 19:07

On 02/12/2002 19:03, in article asg79q$bu6$1@sunsite.dk, "H.O.T"
<h.rasmussen@telia.com> wrote:

> [...]
> noget specielt jeg skal være opmærksom på??? Når de ikke er ældre, skulle

Jeg ville bestemt prøve. Det er vældig godt, at han er kastreret. Er hun
også det? Det bliver sikkert hunkatten, der bestemmer farten - og sådan skal
det være i katteverdenden
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : H.O.T

Dato : 02-12-02 20:22

> Jeg ville bestemt prøve. Det er vældig godt, at han er kastreret. Er hun
> også det? Det bliver sikkert hunkatten, der bestemmer farten - og sådan
> [...]
Synes nu hun allerede styrer hjemmet med hård pote.......

Henrik

Fra : Camilla Baird

Dato : 02-12-02 21:20

On 02/12/2002 20:22, in article asgbtd$1r$1@sunsite.dk, "H.O.T"
<h.rasmussen@telia.com> wrote:

> skal

> Synes nu hun allerede styrer hjemmet med hård pote.......
>
> Henrik

Det gør hun sikkert - og det er jo også, som det skal være Jeg tænkte nu
mest i forhold til hankatten