Firewire med frontpanel?
Fra : Kasper Damkjær

Dato : 02-12-02 13:27

Jeg har besluttet mig for at forære mig selv en Apple iPod i julegave, og
skal derfor have opgraderet min PC med firewire.

Findes der en løsning med et frontpanel?

Alternativt, er der så nogle anbefalinger af specifikke mærker/modeller af
firewire PCI kort?

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net/jul/

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 02-12-02 17:00

"Kasper Damkjær" <usenet@damkjaer.net> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Findes der en løsning med et frontpanel?
>
> Alternativt, er der så nogle anbefalinger af specifikke mærker/modeller af

Du kan købe forskellige billige firewire kort. De har typisk en eller to
porte ført ud på bagpladen og en intern. Den kan du så føre frem til en bay
i forpladen. Jeg bruger en Chieftec CA FT06 og den passer til alle
(kedeliggrå) kabinetter med en ledig 3½" eller 5 1/4" bay. Den er ikke helt
billig, men
god!
www.dhd.dk/computer/putter.htm

Set hos http://www.hd.dk/iokort/index.html til 300 kr plus moms