baglæns afspilning?
Fra : Peter T.

Dato : 27-12-00 11:44

Kan man afspille et stykke af en timeline baglæns? Og kan det evt. lade
søge gøre at afspille en movieclip baglæns, efter at den er nået et
stykke ind i MC'en? Jeg går ud fra at der skal noget scripting indover.

--
Peter T.

Fra : lars gregersen

Dato : 27-12-00 15:18

Hvad med "currentframe -1" og så ligge den i en løkke...bare en tanke..
Lars

Fra : Peter T.

Dato : 27-12-00 17:11

In article <%Rm26.989$fp1.69510@news101.telia.com>,
larsgre@mail1.stofanet.dk says...
> Hvad med "currentframe -1" og så ligge den i en løkke...bare en tanke..
> Lars

Uhm... Jeg prøver. Jeg er bare ikke en haj udi scripting endnu.

--
Peter T.

Fra : Lars

Dato : 05-01-01 08:01

> Kan man afspille et stykke af en timeline baglæns? Og kan det evt. lade
> søge gøre at afspille en movieclip baglæns, efter at den er nået et
> stykke ind i MC'en? Jeg går ud fra at der skal noget scripting indover.

Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre i flash, men i director kan man bruge
en feature reverse, hvor man markerer et stykke timeline og reverser den
direkte, så kører den baglæns... mon ikke det kan lade sig gøre? hvis man
ikke kan afspille et movieclip baglæns, så må man vel ind i premiere eller
lign...

/lars