Bluetooth+Labtop+T69+GPRS
Fra : Finn I

Dato : 02-12-02 00:01

Jeg har en opsætning med en Ericsson T69 og en IPAQ der er forbundet via
Bluetooth og det kører GPRS ganske effektivt.
Hvis nu der købes en USB bluetooth-enhed til den bærbare Compaq vil den så
også kunne gå på nettet via GPRS?
Jeg tror selv på det kan lade sig gøre jeg syntes bare ikke jeg kan finde
nogen opsætningsvejledning på nettet (Det skal køre GPRS).
En TDC butik siger at det faktisk ikke er til at få til at køre. Er der
nogen her der har erfaring i dette?

Mvh
Finn

Fra : Lars F. Jørgensen

Dato : 02-12-02 23:38

Hej,

> [...]
> nogen opsætningsvejledning på nettet (Det skal køre GPRS).
> En TDC butik siger at det faktisk ikke er til at få til at køre. Er der

Jeg bruger godtnok ikke en USB dims men et PCMICA kort, det skulle nu ellers
ikke gøre nogen forskel hvis bare driveren er i orden. Det virker perfekt.
Bruger det utroligt ofte.

/Lars

Fra : Finn I

Dato : 03-12-02 00:14

> Jeg bruger godtnok ikke en USB dims men et PCMICA kort, det skulle nu
ellers
> ikke gøre nogen forskel hvis bare driveren er i orden. Det virker perfekt.
> Bruger det utroligt ofte.

OK. Fandt du selv ud af opsætningen eller fandt du en vejledning på nettet?

Mvh
Finn

Fra : Lars F. Jørgensen

Dato : 04-12-02 20:25

Hej,

Jeg måtte selv på nettet og finde informationerne.
http://www.pocketpcwriter.net/index.php har en del guides omkring
opsætningen af GPRS på Ipaq.

/Lars

Fra : Finn I

Dato : 04-12-02 21:49

> Jeg måtte selv på nettet og finde informationerne.
> http://www.pocketpcwriter.net/index.php har en del guides omkring
> opsætningen af GPRS på Ipaq.

Jo opsætningen IPAQ/T69/GPRS er der styr på. Det jeg ikke kan finde noget om
er kombinationen Labtop/T69/GPRS.

mvh
Finn

Fra : Lars F. Jørgensen

Dato : 06-12-02 22:05

Hej,

Det eneste som jeg gjorde var at sætte *99# ind som telefonnummer og intet
brugernavn og password og wupti!

Fra : Finn I

Dato : 07-12-02 00:56

> Det eneste som jeg gjorde var at sætte *99# ind som telefonnummer og intet
> brugernavn og password og wupti!

OK (lige som ved IPAQ'en)
Det ser ud som om det skal prøves så. Tak!

Mvh
Finn