Føler mig sløv i hverdagen
Fra : m2000

Dato : 01-12-02 23:54

Hej
Jeg har et mindre problem som jeg syntes er ved at blive for meget.
Problemet er at jeg på hverdage føler mig træt og udmattet selvom jeg går
tidligt i seng, men i weekenderne kan jeg gå sent i seng og stå tidlig op og
være frisk. Det skal lige siges at jeg er tømrer. Kan det være fordi jeg
spiser for lidt og brænder en masse på hverdagene og i weekenderne
forbrænder jeg ikke rigtig noget. Jeg styrketræner tildagligt kan det have
noget at sige??

hilsen m2000

Fra : Kristian69

Dato : 02-12-02 22:08

Tja, det er ikke en sjov situation. Jeg benytter mig af kosttilskud, det
giver mig 3-4 timer mere i døgnet. Jeg ved at der er noget her, du kan
jo kigge på det: www.body-mind.dk

Håber det hjalp dig en smule !!

K.

http://www.kandu.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 03-12-02 23:50

Syntes ikke det gav meget hjælp

Fra : Kristian69

Dato : 04-12-02 06:46

Der er tre kategorier på den side - den ene omhandler at få mere
naturlig energi ! Det skulle være en start....

http://www.kandu.dk/

Fra : Niels Henriksen

Dato : 05-12-02 16:33

> Der er tre kategorier på den side - den ene omhandler at få mere
> naturlig energi ! Det skulle være en start....

Er det en tilfældighed at ejeren af domænet også hedder Kristian? For hvis
det er dit, så må du meget gerne skrive det i subj.

Det undre mig lidt at man ikke kan se noget navn på produket? Måske fordi
det er herbalife?

--
Niels