CADVANCE 6.5 produkt nøgle
Fra : Ole Jørgensen

Dato : 04-03-01 13:12

Hej

Jeg har hentet CADVANCE 6.5 software
http://www.ing.dk/ hjemmeisde og der står at dette program er free men
når
jeg installerer det vil det have en License no og den kender jeg ikke er der
en der har den

jeg ville også prøve at hente DesignCad 3000 men den virker ikke er der
nogen der ved hvor jeg
kan hente det og dens produkt nøgle!!!!!

Ole

Fra : Bent Christoffersen

Dato : 09-03-01 02:16

Hej
Jeg har fået omtalte program og her var nøglen med i mailen (sammen med den
selv udpakkende fil):men du må godt låne min >>>> YOUR LICENSE NUMBER:
60108851
Mvh. Bent