Qmail og blackhole
Fra : Michael

Dato : 01-12-02 22:37

Jeg forsøger at benytte Blackhole til at erstatte min qmail-queue, men jeg
kan simpelthen ikke få det til at virke.

Kan det være fordi jeg mangler en eller anden patch til qmail-1.03

Evt. andre metoder der kan erstatte qmail-queue og gøre noget ved spam?

Mvh
Michael

Fra : Martin Dalum

Dato : 01-12-02 23:05

"Michael" <maskinen2000@hotmail.com> writes:

> Jeg forsøger at benytte Blackhole til at erstatte min qmail-queue, men jeg
> kan simpelthen ikke få det til at virke.

Hvilke fejlmeddeleser får du?

--
Venlig hilsen / Regards from, |   /* If you listen carefully, you can
Martin Dalum |    actually hear this code suck. */

Fra : Michael

Dato : 01-12-02 23:45

"Martin Dalum" <garfield@sunsite.dk> wrote in message

> Hvilke fejlmeddeleser får du?

Ingen som helst. Når jeg erstatter qmail-queue med Blackhole filen, og
overvåger /var/log/qmauk/current er det som om filen slet ikke kommer ind i
systemet. Der sker simpelthen nada :(

Mvh
Michael Andreasen