Mystisk problem med irc server der kun vir~
Fra : Ducks

Dato : 01-12-02 19:40

Jeg har et mystisk problem med en irc server, når jeg starter UnrealIRCd på
min bærbare virker det det helt fint, men hvis jeg installerer det på min
server kan man kun connecte lokalt?

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 01-12-02 20:05

Ducks wrote:

> Jeg har et mystisk problem med en irc server, når jeg starter UnrealIRCd på
> min bærbare virker det det helt fint, men hvis jeg installerer det på min
> server kan man kun connecte lokalt?

To gæt:

- Din router forwarder kun de relevante porte til det ipnummer din
bærbare har, ikke til serverens..
- Du har et eller andet ZoneAlarm hokus-pokus installeret på din
server og den nægter at lukke den nævnte trafik igennem..

--
Hygge..
Thomas

<http://carftp.com> - a library of car videos.