opgradering til 1000 kr.
Fra : Martin Berentzen

Dato : 01-12-02 20:01

HEJ!

Jeg skal opgradere en PC for 1000 kr.. Pengene skal udelukkende gå til
bundkort og cpu.. hvad får jeg mest ud af for disse penge? Den skal kun
bruges til spil....

Martin

Fra : o&u

Dato : 01-12-02 20:27

On Sun, 1 Dec 2002 20:00:35 +0100, "Martin Berentzen"
<martin-berentzen@mail1.stofanet.dk> wrote:

>HEJ!
>
>Jeg skal opgradere en PC for 1000 kr.. Pengene skal udelukkende gå til
>bundkort og cpu.. hvad får jeg mest ud af for disse penge? Den skal kun
>bruges til spil....

Så skal du genbruge ram ! Hvad er det for noget ram du har ?

Intel eller AMD ?

John

Fra : Martin Berentzen

Dato : 03-12-02 23:31

> Så skal du genbruge ram ! Hvad er det for noget ram du har ?

SD PC-100... desuden er strømforsyningen vist en 250W.. så er AMD XP vist
udelukket? Hvad med en Duron 1300 mhz, hvilket bundkort skal sådan en fætter
have?

> Intel eller AMD ?
Tja, hvor får jeg mest for pengene?

Fra : Thomas T

Dato : 01-12-02 21:34

Bundkort: ECS K7VTA3 V3.X ATX 584,-
CPU: AMD Athlon Palomino XP 1700+ (1400MHz) 483,-

ThomasT
Fredericia