MS Windows
briani 27239
Musemarkør flytter sig, uden man rører mus~
Fra : Niels Kristian Knuds~

Dato : 01-12-02 19:21

Hejsa NG.

Jeg ved ikke, om det er her jeg skal spørge om dette - men jeg prøver.

Min musemarkør flytter sig uden man rører musen.

Er der nogen der har prøvet det samme, og har en løsning på problemet?

Jeg kan fortælle at jeg kører Windows XP. (Tænk, hvorfor stiller jeg
spørgsmålet her, ellers?)
Og musen jeg bruger, er en Logitech Cordless Mouseman Pro.
Da jeg har hørt at problemet måske skyldes gfx-kort driveren,
kan jeg fortælle at jeg bruger den nyeste Nvidia driver fra nvidia.com til
mit Riva TNT2 Ultra gfx kort.

På forhånd tak, for alle svar.

Hilsen Niels.

Fra : ///JJ

Dato : 01-12-02 21:06

"Niels Kristian Knudsen Dahl" <nk-dahl@mail.dk> wrote in message
> Hejsa NG.
> Min musemarkør flytter sig uden man rører musen.

Jeg har oplevet det samme. Min mus begyndte helt af sig at bevæge sig enten
lodret eller vandret i nogle sekunder. Jeg blev rimelig forskrækket og
troede nogen havde overtaget min pc vha. NetBus-agtigt software, men det var
det ikke. Jeg har aldrig fundet den præcise grund, men min mistanke går på
at den trådløse modtager har fået nogle fejl-signaler fra en anden trådløs
enhed. :)

mvh
///JJ

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 01-12-02 21:28

"///JJ" <jesperhnnospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> "Niels Kristian Knudsen Dahl" <nk-dahl@mail.dk> wrote in message

Jeg har oplevet det, når batterierne var dårlige.

Kurt

Fra : Salva

Dato : 02-12-02 10:05

> [...]
> at den trådløse modtager har fået nogle fejl-signaler fra en anden trådløs

Jeg oplever det samme. Men jeg har en alm. mus med ledning?!?

-salva

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 01-12-02 21:32

> [...]

> Da jeg har hørt at problemet måske skyldes gfx-kort driveren,
> kan jeg fortælle at jeg bruger den nyeste Nvidia driver fra nvidia.com til

Jeg har oplevet det på min Mac. Om det er mikroskopiske rystelser man
ikke mærke, men som musen registrerer ved ikke, men det ser syret ud !

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : kjaer

Dato : 02-12-02 10:07

"Niels Kristian Knudsen Dahl" <nk-dahl@mail.dk> skrev i en meddelelse news:3dea52f4$0$152$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> [...]
>
> Min musemarkør flytter sig uden man rører musen.
>
> Er der nogen der har prøvet det samme, og har en løsning på problemet?

Jeg har set noget lignende i "Åndernes magt" udsendelserne på TV

---