Mærketøj i Esbjerg
Fra : Carina

Dato : 01-12-02 17:12

Hejsa

Vi står og skal flytte til Esbjerg, og jeg kunne godt tænke mig at høre, om
der er nogen der ved hvor man kan købe mrk tøj som: Mikk-Line, Pippi,
Candyfloss, Steffens og joha.

Er der nogen der ved det, så lad mig enlig høre.

Hilsen Carina

Fra : R. Ilsøe

Dato : 01-12-02 19:12

> Vi står og skal flytte til Esbjerg, og jeg kunne godt tænke mig at høre,
om
> der er nogen der ved hvor man kan købe mrk tøj som: Mikk-Line, Pippi,
> Candyfloss, Steffens og joha.

Smut en tur igennem gågaden og ta' for dig af godterne!
Personligt handler jeg i Østergård Trikotage i Vejen, men det er også fordi
jeg bor' her. Er meget sjældent i Esbjerg, men der er nogen gode
forretninger der. Mener også der er noget ude i det center der hvor OBS
lå... Kan ikk lige huske hvad det hedder.

--
R. Ilsøe

Balto, Flatcoated Retriever (½ år)
Cikorie, Flatcoated Retriever (10½ år)
Bimmer, Labrador (2½ år)
http://soulbenders.webbyen.dk
http://www.flatcoated-retrievers.dk

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 01-12-02 21:31

On Sun, 1 Dec 2002 19:12:27 +0100, "R. Ilsøe"
<frygtigloes_@hotmaill.com> wrote:
> Er meget sjældent i Esbjerg, men der er nogen gode
>forretninger der. Mener også der er noget ude i det center der hvor OBS
>lå... Kan ikk lige huske hvad det hedder.

Hvis jeg husker rigtigt fra min tid i Esbjerg i 89-90, så er det ude i
Gjesing centeret. Men nu er det jo mange år siden

Fra : Carina

Dato : 01-12-02 21:53

Hejsa

> Hvis jeg husker rigtigt fra min tid i Esbjerg i 89-90, så er det ude i
> Gjesing centeret. Men nu er det jo mange år siden

Ja det er i Gjesing centeret. Jeg er tror jeg vil rundt og kigge en helt dag
for mig selv, så jeg kan tage mig mig god tid.

Hilsen Carina

Fra : Carina

Dato : 01-12-02 19:54

> [...]

> forretninger der. Mener også der er noget ude i det center der hvor OBS
> lå... Kan ikk lige huske hvad det hedder.

Mange tak for dit svar.

Hilsen Carina

Fra : Ann Petersen

Dato : 02-12-02 01:10

Hej Carina!

Nu bor jeg ikke selv i Esbjerg, men kommer der en gang i mellem,
da mine forældre har deres bopæl der !

På Kongensgade (gågaden) ligger der 2-4 (kan ikke huske det
præcisa antal) børneforretninger med alt muligt lækkert tøj. De
mærker som du specifikt efterlyser, mener jeg helt bestemt, at du
kan købe i BabySam. Dem er der 2 af i Esbjerg - 1 på Kongensgade
og 1 på Gl. Vardevej (ved Gjesing Centret).

Mange hilsner Ann

Fra : Carina

Dato : 02-12-02 10:35

Hejsa Ann

> [...]
> kan købe i BabySam. Dem er der 2 af i Esbjerg - 1 på Kongensgade
> og 1 på Gl. Vardevej (ved Gjesing Centret).

Mange tak skal du have, nu ved jeg da hvor jeg skal rundt og kigge.

Hilsen Carina