/
Forside
/
Teknologi
/
Operativsystemer
/
MS Windows
/
Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn
*
Kodeord
*
Husk mig
Brugerservice
Kom godt i gang
Bliv medlem
Seneste indlæg
Find en bruger
Stil et spørgsmål
Skriv et tip
Fortæl en ven
Pointsystemet
Kontakt Kandu.dk
Emnevisning
Kategorier
Alfabetisk
Karriere
Interesser
Teknologi
Reklame
Top 10 brugere
MS Windows
#
Navn
Point
1
Klaudi
76474
2
o.v.n.
67550
3
refi
58409
4
tedd
45557
5
Manse9933
45149
6
molokyle
40687
7
miritdk
38357
8
briani
27239
9
BjarneD
26414
10
pallebhan..
24310
DrWatson laver ikke logs
Fra :
Lars Sandberg
Dato :
01-12-02 15:58
Hej, jeg ønskede hos en kunde at få DrWatson til at logge fejl, såsom nedenstående som den
software vi har leveret desværre kommer med periodisk:
"Exception number: c0000005 (access violation)"
Idet DrWatson fra hardware leverandør side var slået fra måtte vi derfor etablere loggen igen
via: drwtsn32 -i
Kan man trods dette opleve at DrWatson ikke logger alle typer fejl hvor en pågældende
applikation går ned?
Trods ovenstående "access violation" var der hverken en DrWatson log eller *.dmp filer der
kunne fortælle noget om nedbruddet.
Jeg skal understrege at der blot er tale om en applikation der periodisk går ned, dermed ikke
operativsystemet.
Kunden har Windows 2000 SP3 UK version
--
Best regards
Lars
Bent Sørensen (
01-12-2002
)
Kommentar
Fra :
Bent Sørensen
Dato :
01-12-02 23:06
Hej,
> Kan man trods dette opleve at DrWatson ikke logger alle typer fejl hvor en
pågældende
> applikation går ned?
>
> Trods ovenstående "access violation" var der hverken en DrWatson log eller
*.dmp filer der
> kunne fortælle noget om nedbruddet.
>
> Jeg skal understrege at der blot er tale om en applikation der periodisk
går ned, dermed ikke
> operativsystemet.
>
Som udgangspunkt vil alle access violations blive logget, hvis Dr.Watson er
sat som
default debugger.
Man kan dog undlade at generere en DrWatson, hvis man trykker "cancel" til
den
message box der kommer når loggen genereres, men det er jo nok ikke det
der sker.
En mulighed kan være at default locations for logs er ændret - har du
checket
hele disken eller kun i default location?
Husk i øvrigt at DrWatson logs er placeret anderledes i W2K end for NT4,
hvis
du nu skulle komme derfra... I W2K er det under \Documents and Settings\All
Users...
/Bent
Søg
Alle emner
Teknologi
Operativsystemer
MS Windows
Indstillinger
Spørgsmål
Tips
Usenet
Reklame
Statistik
Spørgsmål :
177587
Tips :
31968
Nyheder :
719565
Indlæg :
6409124
Brugere :
218888
Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste
Copyright © 2000-2025 kandu.dk. Alle rettigheder forbeholdes.