Vise output i anden frame?
Fra : Jørgen Staun

Dato : 30-11-02 09:25

Jeg har delt min side op i 4 frames,
1. Overskrift
2. Menu
3. DropDown-bokse
4. Main-del med indhold

Det jeg ønsker er at når jeg submitter mine DropDownbokse i frame 3, så skal
outputtet vises i Frame 4. Hvordan får jeg den til det? - jeg kan kun få den
til at vise output i den aktuelle frame 3. Skal man lave noget reloadpage
eller sådan noget??
---------frame 3 -----------
<form name="FrmCmdVisSkema" method="post" action="">
<select name="DDInit">
<% do while Not rsInit.EOF %>
<option value="<% = rsInit("INITIALER") %>">
<% = rsInit("INITIALER") %>
-
<% = rsInit("FORNAVN")%>
,
<% = rsInit("EFTERNAVN") %>
</option>
<% rsInit.movenext %>
<% loop %>
<% rsInit.close %>
</select>
<select name="DDGetWeek">
<% do while Not rsWeek.EOF %>
<option value="<% = rsWeek("STARTDATO") %>">
<% = rsWeek("VISNINGSFORMAT_UGE") %>
</option>
<% rsWeek.movenext %>
<% loop %>
<% rsWeek.close %>
</select>
Skema"></td>
</form>

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 01-12-02 16:07

Jørgen Staun wrote :

> [...]
> kan kun få den til at vise output i den aktuelle frame 3. Skal man
> lave noget reloadpage eller sådan noget??

Du kan ikke lave det du ønsker med ASP på serversiden alene. Se evt hvorfor
http://asp-faq.dk/article/?id=59

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Fra : Jørgen Staun

Dato : 01-12-02 16:36

> Du kan ikke lave det du ønsker med ASP på serversiden alene. Se evt
hvorfor
> på http://asp-faq.dk/article/?id=59

Nå øv - men det må jeg jo leve med så.
Lidt irriterende, at mine DropDownbokse så skal reloades hvergang man laver
en forespørgsel. Det er jo et par ekstra forbindelser der skal laves til
databasen hver gang.

Jørgen