Manden er ikke hjemme - jubiii
Fra : AEK

Dato : 01-12-02 15:10

Derfor har vi rigtig hygget med kamera og hjemmeside )))

Der er flopbilleder og fra i dag.

Hvis I har lyst, kan de ses her:

http://medlem.jubii.dk/hexenskatte/index.html

/ Anya og Tilde ( som skal til sin årlige tjek hos dyrlægen i morgen - hæ
hæ ).

Denne mail er scannet af NAV2002 .

Fra : Dan Mortensen

Dato : 01-12-02 16:26

Hej Anya

Det er da en flot side, og sikke nogle skønne katte du har..
vi har selv katte, det er mainecoon og norske skovkatte. har du lyst til at
se dem kan du gå på vores hjemmeside det er www.sollok.dk/katte
Vi har også haft en huskat men han er desværre død, han blev påkørt af en
bil.. Ham er der lavet en hjemmeside til inde på vores hjemmeside....

Hilsen Marianne og Dan

Fra : AEK

Dato : 01-12-02 18:57

"Dan Mortensen" <dsm@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det er da en flot side

Mange tak

> vi har selv katte, det er mainecoon og norske skovkatte. har du lyst til
at
> se dem kan du gå på vores hjemmeside det er www.sollok.dk/katte

Wow - Elantra er godt nok flot.

> Vi har også haft en huskat men han er desværre død, han blev påkørt af en
> bil.. Ham er der lavet en hjemmeside til inde på vores hjemmeside....

Øv, hvor er det trist, når sådan noget sker
Derfor er alle mine 3 rødder også indekatte.

/ Anya

Fra : goofy

Dato : 01-12-02 20:10

Hej Anya
Flot side og hvor dine misser søde

Steen Vinbæk

Fra : AEK

Dato : 01-12-02 21:07

"goofy" <nospam@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Anya

> Flot side og hvor dine misser søde

Hæ hæ, og det ved de godt, de rødder )

Desværre er det lykkedes mig at få lavet rod på siden.
Ville lige rette lidt, med det resultat, at billederne fra i dag, er smuttet

Såååå, det er kun flop billederne , der er på nu - øv

/ Anya

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 02-12-02 09:48

AEK wrote:
> Derfor har vi rigtig hygget med kamera og hjemmeside )))
>
> Der er flopbilleder og fra i dag.
>
> Hvis I har lyst, kan de ses her:
>
> http://medlem.jubii.dk/hexenskatte/index.html

det er du da sluppet hæderligt fra*G* jeg var inde og kigge for nylig, der
havde du ikke så meget på endnu... men det går da smukt fremad
jeg er iøvrigt vild med Tildes halve overskæg...... jeg synes hun ser enormt
fræk ud med det
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : AEK

Dato : 02-12-02 10:45

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> det er du da sluppet hæderligt fra*G*

Hæ hæ.

> jeg var inde og kigge for nylig, der havde du ikke så meget på endnu...
men det går da smukt fremad

Yepper - og det er faktisk sjovt at lave.

> jeg er iøvrigt vild med Tildes halve overskæg...... jeg synes hun ser
enormt
> fræk ud med det

Jeg kan så fortælle, at hun ER en frækkert !
Hvis ingen gider lege, så starter det store show op:
Der bliver dræbt mus eller banket kludetæpper - naturligvis med MASSER af
lyd på )
Ingen kan hyle og skrige , som Tilde, når hun hyggeleger selv.

Nu kører min hj.side igen - og de nye billeder er på.

Sabina, hvordan gik din jobsamtale egentlig ????????

/ Anya

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 02-12-02 12:32

AEK wrote:
> Ingen kan hyle og skrige , som Tilde, når hun hyggeleger selv.

lyder bestemt meget underholdende

> Sabina, hvordan gik din jobsamtale egentlig ????????

samtalen gik fint, men jeg fik ikke jobbet.... afslaget faldt ind ad
brevsprækken lørdag.... jeg har ikke sagt noget før for jeg skulle lige
fordøje det...... du ved, drømmejobbet og alting
meeen på'en igen....

Fra : AEK

Dato : 02-12-02 22:05

> [...]
> brevsprækken lørdag.... jeg har ikke sagt noget før for jeg skulle lige
> fordøje det...... du ved, drømmejobbet og alting

ØV !!!!
Du må op på hesten igen )

/ Anya & Tilde ( Som har været til sin årlige undersøgelse: Det gik fint -
hun har taget ½ kg. på - jubiiii ).

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 02-12-02 16:15

"AEK" <5678SLETTES@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse

> Derfor har vi rigtig hygget med kamera og hjemmeside )))

> [...]

Hvor er de søde! Og altså, de bilieder fra i går er fine, men
flop-billederne... *LMAO* De er pragtfulde!!

Hilsen
Lisbeth

Fra : AEK

Dato : 02-12-02 22:06

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "AEK" <5678SLETTES@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor er de søde! Og altså, de bilieder fra i går er fine, men
> flop-billederne... *LMAO* De er pragtfulde!!

Hæ hæ - enig !
Total kikset ))))

/ Anya.

Fra : Birgitte

Dato : 02-12-02 16:42

> [...]
> http://medlem.jubii.dk/hexenskatte/index.html
> / Anya og Tilde ( som skal til sin årlige tjek hos dyrlægen i morgen - hæ

Hej Anya
Jeg kunne ikke finde din gæstebog ville ellers lige have sat mit spor
=^..^=
Jeg kan altså godt lide det billede af Tilde hvor hun er sikker på du står
og "føn'er" *S*
Må ellers sige du har fået noget lavet ved siden siden jeg sidst var på
besøg.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : AEK

Dato : 02-12-02 22:09

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Anya
> Jeg kunne ikke finde din gæstebog ville ellers lige have sat mit spor
> =^..^=

Jeg kan så fortælle, at jeg ingen har - kan ikke få lortet installeret (
Har forsøgt, og intet sker.

> Jeg kan altså godt lide det billede af Tilde hvor hun er sikker på du står
> og "føn'er" *S*

Ja, det er et kanon billede - totalt kikset ))

> Må ellers sige du har fået noget lavet ved siden siden jeg sidst var på
> besøg.

Yeps, har været i gang, og det har sat sine spor - det er faktisk ret sjovt.

/ Anya