Printer HP 959c - dims er faldet af- vil i~
Fra : Gyffe

Dato : 01-12-02 13:15

Printer diskjet HP 959c

I den "kasse" hvor man isætter blækpatronerne sidder en lille blank skinne
som trykkes ind, når man isætter en blækpatron. Den ene skinne er faldet af
(og er bortkommet) og nu vil dyret ikke printe mere. Hvem ved hvad skinnen
laver. Jeg gætter på det er til en switch der fortæller printeren om der er
blækpatron i maskinen ?

Kan jeg bare kortslutte switchen for at få dyret til at printe igen?
eller er der andre måder jeg kan få dyret til at printe igen.

--
Gyffe
gyfaaafe@adslhome.dk

Fra : Wass Up

Dato : 01-12-02 21:03

"Gyffe" <gyfaaafe@adslhome.dk> wrote in message
> [...]
>
> Kan jeg bare kortslutte switchen for at få dyret til at printe igen?
> eller er der andre måder jeg kan få dyret til at printe igen.

Hmmmm hvis jeg ikke husker helt galt har jeg en skinne eller to liggende.
Mail lige hvis vi skal finde ud af noget

Fra : Gyffe

Dato : 01-12-02 22:45

"Wass Up" <Satanc@softhome.net> skrev i en meddelelse
> Hmmmm hvis jeg ikke husker helt galt har jeg en skinne eller to >liggende.

> Mail lige hvis vi skal finde ud af noget

Tak, jeg sender lige en mail privat til dig
Mvh. Gyffe

gyfaaafe@adslhome.dk
remove a a a from e-mail