MS Windows
briani 27239
åbning af links fra et mailprogram.
Fra : Tonny Hoffmann

Dato : 01-12-02 11:52

Hej NG
Jeg ved ikke om dette er det rette forum, men jeg prøver alligevel.
når jeg klikker på et lnk i f.eks. en mail, åbner der godt nok en site, men
den åbner minimeret, hvad skal jeg gøre for at den åbner maksimeret?
jeg kører win me
vh Tonny

Fra : Ole C

Dato : 01-12-02 12:10

Tonny Hoffmann skrev blandt andet:

> Jeg ved ikke om dette er det rette forum, men jeg prøver alligevel.

Den rette gruppe er d.edb.internet.software.mail+news.outlook-express,
såfremt du bruger OE

> når jeg klikker på et lnk i f.eks. en mail, åbner der godt nok en
> site, men den åbner minimeret, hvad skal jeg gøre for at den åbner
> maksimeret? jeg kører win me

Du "trækker" vinduet til den størrelse du vil have - evt. fuld skærm - altså
ikke bare ved at maksimere det.
Hvis der kun er en knap på proceslinien, højreklikker du på den, markerer
"Størrelse" - og bruger piletasterne til at gøre vinduet større.
Derefter lukker på krydset i øverste højre hjørne mens du samtidig holder
Control eller Shift-tasten nede (kan aldrig huske hvilken - prøv dig frem).
Så burde IE kunne huske størrelsen af vinduet til næste gang.

--
vh
Ole C

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 01-12-02 14:44

In article <ascqn2$o7g$1@sunsite.dk>, ocl@fjerndettetdcadsl.dk says...
> Den rette gruppe er d.edb.internet.software.mail+news.outlook-express,
> såfremt du bruger OE

Og dk.edb.internet.software.mail+news for alle andre.

> Så burde IE kunne huske størrelsen af vinduet til næste gang.

Nu skriver han jo ikke noget om at han bruger IE.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Ole C

Dato : 01-12-02 15:49

Jesper G. Poulsen skrev blandt andet:

> Nu skriver han jo ikke noget om at han bruger IE.

- og heller ikke at han bruger OE.
Netop derfor tillod jeg mig at gå ud fra at han bruger OE og IE, fordi folk
sjældent tænker på at give den oplysning når de bruger "standardvaren".
Og så er det omtalte problem i øvrigt helt almindeligt mht. IE - og et som
folk jævnligt spørger om......

--
vh
Ole C

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 01-12-02 22:27

In article <asd7h6$7gi$1@sunsite.dk>, ocl@fjerndettetdcadsl.dk says...
> Jesper G. Poulsen skrev blandt andet:
> Netop derfor tillod jeg mig at gå ud fra at han bruger OE og IE, fordi folk

Assumption is the mother of all screwups...

Fra : Tonny Hoffmann

Dato : 02-12-02 19:20

Tak for svaret,
Jeg bruger IE og OE men de gode råd virker ikke, det virker som om der er
noget der bevirker at det ikke bliver husket, de indstillinger jeg lavede.
vh
Tonny