javascript-side
Fra : Leonard

Dato : 01-12-02 11:44

Findes der en javascript-side, hvor jeg umiddelbart kan slå de
forskellige funktioner op og se syntaksen?
- uden at søge i 1000 eksempler.

Ligesom php.net kan med php.
--
mvh Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 01-12-02 12:19

Leonard wrote:

> Findes der en javascript-side, hvor jeg umiddelbart kan slå de
> forskellige funktioner op og se syntaksen?
> - uden at søge i 1000 eksempler.

ECMAScript - beskriver selve sprogets syntaks samt nogle grundlæggende
metoder og objekter:
http://www.ecma.ch/ecma1/STAND/ECMA-262.HTM

DOM - nogle ekstra objekter, der er defineret af W3C:
http://mozilla.org/docs/dom/domref/

JavaScript 1.3 - ligesom ECMAScript, bare med nogle ekstra
ikke-standard-objekter (dog understøttes de objekter af alle browsere med
JavaScript-understøttelse):
http://developer.netscape.com/docs/manuals/js/client/jsref/contents.htm

--
Jonas Koch Bentzen

Fra : Jasm

Dato : 06-01-03 18:23

"Leonard" <dennemailerikketilspam@tdc-broadband.dk> wrote in message
> Findes der en javascript-side, hvor jeg umiddelbart kan slå de
> forskellige funktioner op og se syntaksen?
> [...]
Her er også en god side, har nok ikke alt, men den er overskuelig og har
næsten alt hvad man normalt har brug for.

http://www.devguru.com/Technologies/ecmascript/quickref/javascript_intro.htm

/Jasm

Fra : Niels Andersen

Dato : 08-01-03 10:03

Jasm wrote in <avce20$2p6v$1@news.cybercity.dk>:
> "Leonard" <dennemailerikketilspam@tdc-broadband.dk> wrote in message

Jeg har selv savnet sådan en funktion, så nu har jeg lavet den:

http://myplace.dk/tools/javascriptredirect/

Jeg vil meget gerne have kommentarer til den.

--
Mvh.
Niels Andersen