USB hub
Fra : ps

Dato : 01-12-02 11:44

Jeg har købt Aldis usb hub, som jeg ser, har været omtalt her før.
Den fungerer som sådan ok, men jeg får jævnligt følgende besked: "UBS
højhastighedsenhed er tilsluttet en langsom enhed.
Anbefalet: Funktionen USB højhastighedsenhed vil fungere ved nedsat
hastighed. Der skal tilsluttes en værtskontroller med USB højhastighed til
denne computer for at få den maksimale ydelse".
Hvad betyder dette helt nøjagtigt? Jeg har connected den nye usb hub til en
usb ingang i computeren, og derefter sat usb enhederne (printer, joystick og
pda) i hubben.
Er det èn af disse enheder, det er galt med, eller er det hubben - eller er
det indgangen i pcèn?
Eller kan jeg bare få fjernet denne gentagne advarsel, eftersom det jo
faktisk fungerer ok??
Preben

--
m.v.h.

Fra : Preben Andersen

Dato : 01-12-02 12:09

"ps" <ps@vestnet.dk> wrote in message
> [...]
er
> det indgangen i pcèn?
> Eller kan jeg bare få fjernet denne gentagne advarsel, eftersom det jo

Din hub kan køre USB 2.0, mens dit udstyr incl. din PC sikkert kører USB
1.xx. Du kan roligt ignorere den melding, du får.

mvh
Preben

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 01-12-02 12:37

"Preben Andersen" <pran@privat.dk> wrote in message

> Din hub kan køre USB 2.0, mens dit udstyr incl. din PC sikkert kører USB
> 1.xx. Du kan roligt ignorere den melding, du får.

Den melding har jeg nu også fået...

Men det forstår jeg nu ikke, for det er netop et PCI USB 2.0 kort der er
installeret...

Det er dog XP der selv har installeret kortet.. Med de medfølgende drivere,
virker kortet ikke

Fra : Preben Andersen

Dato : 01-12-02 13:50

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@REMOVEspamfilter.dk> wrote in message
news:3de9f454$0$47406> Den melding har jeg nu også fået...

> [...]
> installeret...
>
> Det er dog XP der selv har installeret kortet.. Med de medfølgende

Ja det lyder da mystisk, men er det USB 2.0 udstyr, du har koblet til din
hub? Jeg fik også fejlmeddelelsen med XP Pro, men kun den første gang, jeg
startede efter tilslutning.

mvh
Preben