REQ: Script der opretter en ny bruger til ~
Fra : Supastar

Dato : 30-11-02 21:34

Hej.........................

Vi står og mangler et script eller en asp/php component ell. lign.
Der kan oprette en bruger på et site og så sende ham en bekræftelse med hans
username og password FULDAUTOMATISK.........

Nogle der har en ide om hvor et sådant kan findes GRATIS ??????

//HJ

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 30-11-02 21:53

"Supastar" <gylling18@hotmail.com> wrote in

> Nogle der har en ide om hvor et sådant kan findes GRATIS ??????

Lav det selv eller kig på hotscripts.com, resourceindex.com eller en
af de andre utallige script sider på nettet.
Alternativt, godt nok ikke gratis, kan i betale jer fra det.

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt/undtagelse
"I am a nobody, and nobody is perfect; therefore I am perfect."

Fra : Supastar

Dato : 30-11-02 21:56

Hvis jeg kunne lave det selv , efterlyste jeg det nok ikke !! *GGG*
Men tak for dine links anyway

//HJ

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 30-11-02 21:58

Henrik Stidsen wrote :

> "Supastar" <gylling18@hotmail.com> wrote in

> Lav det selv eller kig på hotscripts.com, resourceindex.com eller en
> af de andre utallige script sider på nettet.
> Alternativt, godt nok ikke gratis, kan i betale jer fra det.

eller måske endnu bedre ... vis at man har forsøgt at lave noget af det
selv, spørg om yderligere hjælp herinde og få hjælpen helt gratis.

--
Jesper Stocholm - http://stocholm.dk
if you are competing with the darknet, you must compete on the darknet's

Fra : Supastar

Dato : 01-12-02 02:56

Jamen tak for hjælpen ....

Nu ligger det sådan at man slet ikke selv kan lave noget sådant, men jeg
prøver i en anden gruppe, og ser om det er lidt anderledes der

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 01-12-02 10:58

Supastar wrote :

> Jamen tak for hjælpen ....
>
> Nu ligger det sådan at man slet ikke selv kan lave noget sådant, men
> jeg prøver i en anden gruppe, og ser om det er lidt anderledes der

jeg håber ikke, at du har misforstået mig - og jeg håber også, at du
forstår hvorfor jeg svarede dig som jeg gjorde. Usenet er jo på godt og
ondt hjælp-til-selvhjælp, så jeg har ikke noget imod at hjælpe dig med de
problemer du eventuelt kunne møde, men jeg har på den anden side ikke lyst
til at lave arbejdet for dig alene. Hvis jeg havde et færdigt test-script
liggende, så måtte du da gerne få det, men det har jeg desværre ikke.
Derfor er du nødt til enten at lave det selv, eller kigge på nogle af de
sites, hvor man kunne tænkes at have sådan noget liggende. I .dk-verdenen
kunne det være www.activedeveloper.dk

Fra : Supastar

Dato : 01-12-02 22:33

Tak for linket Jesper

Kigger mig lige om efter det ...........

//HJ

Fra : Jacob Atzen

Dato : 01-12-02 11:41

"Supastar" <gylling18@hotmail.com> writes:

> Nu ligger det sådan at man slet ikke selv kan lave noget sådant, men jeg
> prøver i en anden gruppe, og ser om det er lidt anderledes der

Hvis man ikke selv kan lave det, hvem kan så? Så vidt jeg ved er PHP ret
ens for alle brugere?

- Jacob Atzen

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 01-12-02 16:17

Jacob Atzen <jacob@aub.dk> wrote in

> Hvis man ikke selv kan lave det, hvem kan så? Så vidt jeg ved er
> PHP ret ens for alle brugere?

Men det er langt fra ens hvad de forskellige brugere kan finde ud af!

Fra : Supastar

Dato : 01-12-02 22:28

Fra : Supastar

Dato : 01-12-02 22:30

Det skulle have været *tsk* *tsk*

Det kunne jo være at jeg havde brug for en som ville hjælpe mig med at få
lavet en kode
da jeg ikke aner det mindste om php.
Men du er måske en af de sædvanlige "miljøskadede" *GGGG* ????????

Fra : Tinky Winky

Dato : 01-12-02 21:40

> [...]
hans
> username og password FULDAUTOMATISK.........
>
> Nogle der har en ide om hvor et sådant kan findes GRATIS ??????

Et sådant script er vel ret nytteløst medmindre at brugerne kan bruge deres
username og password til noget. Fx at logge ind og have adgang til specielle
steder. Det skal jo kobles sammen med fx adgangskontrol. Det finder du nok
ikke noget på nettet der gør helt automatisk.