Kan du tegne ?
Fra : Køler

Dato : 30-11-02 18:45

Hej !

Jeg har brug for lidt hjælp fra en person, der kan tegne fordi........

Jeg vil gerne have lavet en tatovering, og jeg ved sådan nogenlunde, hvordan
den skal se ud - jeg kan bare ikke selv tegne andet end firkanter og kasser

Gider du hjælpe med at få lavet et oplæg til tatovøren ?

Motivet er et firben, og jeg har fundet et billede, som kan bruges som
udgangspunkt, men jeg ville gerne have en tuch, som er mere luftig, med
nogle elegante streger...sådan lidt abstrakt.........

Tatoveringen skal sidde bag på højre skulder, kravle opad og til højre.
Halen skal (tror jeg nok...) svinge til venstre.

Er det noget for dig ?

Venlig hilsen

Kim K.

Fra : Henning Lindeberg

Dato : 01-12-02 09:36

"Køler" <kim.koelerfeldt@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Tatoveringen skal sidde bag på højre skulder, kravle opad og til højre.
> Halen skal (tror jeg nok...) svinge til venstre.

Jow, jeg ka faktisk tegne. Men ikke til tatoveringer! Risiko ved at lade sig
tatovere er overførsel af smitsomme sygdomme, hvoraf AIDS samt hepatitis
C-virus nok er de værste.

Udgifterne til at få fjernet tatoveringer igen er desuden betragtelige, men
heldigvis belastes patienten sæ'l og ikke det offentlige. Nå, jeg kan nok
ikke få dig fra det, men du skal ikek være uvidende om sundhedsrisikoen og
om at ikke alle finder det pænt.

Fra : Thomas Schreiber - s~

Dato : 03-12-02 10:23

> [...]
> ikke få dig fra det, men du skal ikek være uvidende om sundhedsrisikoen og

Heldigvis findes der jo tatoveringer, som forsvinder efter 5-8år.

--

Venligst / Regards
Thomas Schreiber - stall.dk

Fra : Køler

Dato : 05-12-02 17:14

Hej drenge !

Tak for de pæne ord ....og nej jeg har tænkt længe over projektet, så
jeg er rimelig sikker i min sag..

Jeg har en gammel tattoo på højre overarm, og den har jeg været enorm glad
for. Det er ikke fordi jeg nødvendigvis skal rende og vise den frem, næh det
er faktisk noget dybt personligt - jeg ved den er der..

Nu har jeg rundet de 40 vil gerne have krybdyret malet på ryggen/skulderen,
og jeg er hverken rocker eller bodybuilder

Venlig hilsen

Kim K.

Fra : Dorthe

Dato : 12-01-03 11:55

On Sat, 30 Nov 2002 18:44:40 +0100, "Køler"
<kim.koelerfeldt@get2net.dk> wrote:

> [...]
>
>Tatoveringen skal sidde bag på højre skulder, kravle opad og til højre.
>Halen skal (tror jeg nok...) svinge til venstre.

Hej Kim - Jeg vil da gerne hjælpe dig hvis du stadig ikke har fundet
en løsning !

I øvrigt putter jeg lige følgende lille "hint" ind -
Ovenstående ville være et godt indlæg i en undergrupper under
Fritid-kreativ/hobby.
Vi er en lille grupper, der arbejder for at fremme muligheden for en
sådan undergruppe. Kunne du tænke dig at være med, eller støtte os -
er du meget velkommen til at deltage i gruppen "Pyntekvisten" på
http://www.igroups.dk eller give os din kommentar her. På forhånd tak.
Kærligst Dorthe

Fra : Køler

Dato : 16-01-03 22:37

Hej Dorthe !

Jeg har forsøgt at maile til dig på din adresse, men den er i udu. Har du en
anden ?

/Kim K.

Fra : Dorthe

Dato : 17-01-03 00:30

On Thu, 16 Jan 2003 22:36:58 +0100, "Køler"
> [...]

>Hej Dorthe !
>
>Jeg har forsøgt at maile til dig på din adresse, men den er i udu. Har du en

Har mailet fra adressen - så skulle det problem være løst !

Kærligst Dorthe