Hjælp Til Sound Blaster AWE64 Value
Fra : Lars S. Jensen

Dato : 30-11-02 18:42

Hejsa

Hvordan får jeg Sound Blaster AWE64 Value og Software CD'en til at virke i
MS Windows ME ????
Hvis i har nogle nye driver til det kort , så må i gerne sende dem til:
Lars-S-J@Post4.Tele.Dk .
Da Windows ME Driverne ikke virker sammen med Softwaren som ligger på SB
AWE64 Value CD'en. Håber der er nogle derude i den favre verden , som vil
hjælpe mig med mit problem...

Med Venlig Hilsen

Lars S. Jensen

Fra : Kim Jespersen

Dato : 30-11-02 19:06

Endeligt en med et rigtigt lydkort
Jeg kender ikke til om der findes en driver til ME og 64, men jeg har et
råd. Skift din ME i stedet for, for det der bliver ikke dit sidste
problem, undskyld jeg skriver der sådan, men en 2000 eller XP, ja de
glade 98SE dage lever videre, men alt andet end ME. Det er spil,
applikationsproblemer og stabilitet som ME har problemer med. Det er
uden tvivl det værste OS som Microsoft har lavet.
Der er stort ingenting i min computer som jeg ikke har haft problemer
med i forhold til MEen.

mvh.
Kim Jespersen

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 30-11-02 22:10

> [...]
> uden tvivl det værste OS som Microsoft har lavet.
> Der er stort ingenting i min computer som jeg ikke har haft problemer

Nu er det jo ikke alle folk der har ligeså meget morale som en McCulloch
motorsav... Måske manden gerne vil have at hans computer er lovlig?

// Troels

Fra : Kim Jespersen

Dato : 30-11-02 22:48

Hvad har mit svar med ulovlig at gøre??? Føler du dig forfuldt??