ASP og to databaser?
Fra : Jørn Andersen

Dato : 30-11-02 18:09

Hej,

Er der nogen, der har erfaringer med at bruge 2 "linkede" (?)
Access-databaser samtidigt sammen med ASP?

Jeg er flere gange stødt på problemer, hvor jeg fx har nogle stamdata,
som jeg gerne ville opdatere lokalt, mens bruger-data skulle være
urørte.

Det kunne fx være en webshop, hvor jeg forestiller mig, at
"vare-kataloget" kunne ligge i én database, mens registreringen af
brugernes "indkøb" kunne ligge i en anden. Når så vareudvalget skulle
have en større opdatering, kunne man gøre det lokalt med en
Access-database og dens formularer og så blot uploade den, og kunderne
ville (stort set) ikke bemærke noget.

Er det måden? Eller er jeg på vildspor?
Jeg ved godt, at jeg burde lave et fuldt udviklet ASP admin-interface,
men det har jeg altså ikke lige haft tid til :-/

Mvh. Jørn
--
Jørn Andersen,
Brønshøj