Hvor kraftig processor på Soltek SL-75KAV
Fra : Kenneth Andersen

Dato : 30-11-02 14:54

Hvor hurtig en processor kan jeg smide på et Soltek SL-75KAV motherboard.?
Kan jeg smide en Athlon Thoroughbred på?

/Kenneth

Fra : SA

Dato : 30-11-02 15:19

"Kenneth Andersen" <kenneth@boxmail.dk> wrote in message
> Hvor hurtig en processor kan jeg smide på et Soltek SL-75KAV motherboard.?
> Kan jeg smide en Athlon Thoroughbred på?
>
> /Kenneth

Ta' et kig på deres hjemmeside - det står det. www.soltek.com.tw

/SA

Fra : Martin K

Dato : 30-11-02 17:27

Kenneth Andersen wrote:
> Hvor hurtig en processor kan jeg smide på et Soltek SL-75KAV
> motherboard.? Kan jeg smide en Athlon Thoroughbred på?

Ifølge http://www1.soltek.com.tw/English/download/S75KAV.html er AMD Athlon
XP 2600+ det vildeste den kan håndtere... er det ikke en T-bred?

--
Martin K

Fra : Chr. Mygind

Dato : 30-11-02 17:52

Martin K skrev:

> Ifølge http://www1.soltek.com.tw/English/download/S75KAV.html er AMD
> Athlon XP 2600+ det vildeste den kan håndtere... er det ikke en T-
> bred?

Dog med den forudsætning, der står samme sted:
"Notice: PCB Version should be F1 or later, which is printed on the corner
of component side, representing the engineering version of the board. "

/Chr

Fra : Morten Rottwitt

Dato : 30-11-02 20:23

"Chr. Mygind" <mygind@FJerNc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> of component side, representing the engineering version of the board. "

Jo den kan køre med en 2600+ med rev F! men en F5 kører bedre
Morten>