MS Windows
briani 27239
WinXP og Java ?
Fra : "

Dato : 29-11-02 19:02

Jeg kan ikke se websider der benytter Java i Windows XP. Det er ikke muligt
at downloade Java plugin automatisk i Windows.

Hvor findes der et plugin så jeg igen kan se Java websites ?

Fra : Poul Johannsen

Dato : 29-11-02 19:26

Hej

Du kan henter den her :

http://www.krm.com/ms/msjavx86.exe

Hilsen Poul

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-11-02 19:55

"Poul Johannsen" <poul_jo@adslhome.dk> skrev :

>Du kan henter den her :

eller bedre, det originale sted
<http://www.microsoft.com/java/download/dl_sdk40vm.htm>

Fra : Klitgaard

Dato : 30-11-02 01:12

> eller bedre, det originale sted
> <http://www.microsoft.com/java/download/dl_sdk40vm.htm>

Bedre endu? Det er da den samme fil....

--
....Klitgaard
"Every night is a battle with alcohol. Some nights I win, some nights I

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-11-02 10:36

"Klitgaard" <mrsmooth@FJERNDETTEprivat.dk> skrev :

>Bedre endu? Det er da den samme fil....

Sikkert, men jeg ville ikke bryde om, at hente den et eller andet
mærkeligt sted.